آتش سوزی ساختمان ۹ طبقه در کرمانشاه/۲ فوتی و ۲۰ مصدوم

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه از آتش سوزی ساختمان ۹ طبقه در کرمانشاه خبر داد و گفت: ۵۰ نیرو به محل حادثه اعزام شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرهاد فرهودی مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه با اشاره به اعلام حریق در بلوار ظفر جنوبی در ساعت ۲۰:۱۷ دقیقه امروز (۴ دی) گفت : در این حادثه ساختمانی ۹ طبقه دچار حریق شده است.

او گفت : با توجه به اینکه ساختمان ۹ طبقه بوده و آتش کل ساختمان را در برگرفته ۵۰ نیرو از هفت ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه افزود: ۱۰ دستگاه خودروی آتشنشانی هم به محل حادثه اعزام شده اند.

فرهودی افزود: علی رغم گذشت حدود یک و نیم ساعت از شروع حادثه هنوز آتشنشانان مشغول اطفاءحریق هستند و امیدواریم به زودی آتش سوزی مهار شود.

او ادامه داد: این آتش سوزی از پارکینگ ساختمان شروع شده، اما هنوز علت آن مشخص نیست.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه با بیان اینکه این حادثه تاکنون چند مصدوم داشته است، گفت: هنوز اظهار نظر در این رابطه و اینکه حادثه فوتی دارد یا خیر، زود است .

آتش سوزی آپارتمان مسکونی در بلوار ظفر جنوبی شهر کرمانشاه دو فوتی و ۲۰ مصدوم بر جای گذاشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب وقوع یک مورد آتش سوزی در یک آپارتمان مسکونی ۹ طبقه واقع در بلوار ظفر جنوبی شهر کرمانشاه به این مرکز اعلام شد که بلافاصله ۸ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس برای انتقال مصدومان حادثه به محل اعزام شدند.

 رفیعی افزود: متاسفانه در این حادثه دو نفر از ساکنان که یک خانم جوان و یک دختر بچه بودند، جان باختند و ۲۰ نفر دیگر از ساکنان آپارتمان مصدوم شدند که توسط نیرو‌های اورژانس به بیمارستان‌های محمد کرمانشاهی، امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) انتقال یافتند.

او ادامه داد: اکثر مصدومان این حادثه آتش سوزی به صورت سطحی دچار آسیب شده اند که هم اکنون در مراکز درمانی تحت مداوا هستند.

پایان عملیات اطفای آتش سوزی

 ظهرابی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از پایان عملیات اطفای این آتش سوزی پس از دو ساعت تلاش بی وقفه نیرو‌های آتشنشانی خبر داد.

او گفت: علت این حادثه در دست بررسی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.