از پلمب واحد‌های ضایعاتی متخلف تا دستگیری سارق سیم و کابل در یزد

بسته حوادث امروز استان یزد چهار دی را در این بسته بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ اکبر شفیعی فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با هدف کنترل و پایش و نظارت بر واحد‌های صنفی، ضایعات فروشی‌ها در سطح شهرستان را به مرحله اجرا گذاشتند.

او ادامه داد: ماموران در این طرح ۱۲ ضایعات فروشی را مورد بازدید قرار دادند که سه ضایعات فروشی فاقد مجوز و پروانه کسب را با دستور قضائی پلمب کردند.

سرهنگ شفیعی گفت: داشتن پروانه کسب، دفتر ثبت مشخصات خرید اموال و نصب دوربین برای ضایعات فروشیی‌ها الزامی است.

او ادامه داد: همه ما در تولید امنیت نقش داریم و باید با رعایت قوانین و مقررات برای تعالی فرهنگ جامعه بکوشیم.

دستگیری شش سارق نوجوان در اشکذر

سرهنگ عباسعلی خانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: در پی سرقت ۳۰ میلیون ریال پول نقد از مغازه‌ای در سطح شهرستان، شناسایی سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان اشکذر با اقدامات پلیسی شش نفر نوجوان که از طریق ساختمان نیمه ساز به مغازه شیرنی فروشی در یکی از خیابان‌های شهرستان ورود پیدا کرده بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: سارقان به سرقت ۳۰ میلیون ریال وجه نقد و خسارت به مغازه اعتراف کردند که متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق سیم و کابل در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق را با پنج فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان یزد، گفت: در پی وقوع سرقت‌های سیم‌های برق در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ زینلی گفت: با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی ماموران کلانتری ۱۵ موفق به شناسایی سارق شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی، در مخفیگاهش وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در تحقیق‌های اولیه پلیسی به پنج فقره سرقت اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

او گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی با توجه به فروش اقلام به دو ضایعاتی در سطح بخش زارچ این دو واحد صنفی پلمب شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار