۲ قاچاقچی در ارومیه ۸.۷ میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: ۲ قاچاقچی البسه و سیگار در ارومیه، مرکز استان به پرداخت هشت میلیارد و ۷۰۷ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، حسین نجف زاده افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهیدکلانتری ارومیه حین کنترل خودرو‌های عبوری از یک دستگاه خودرو پرادو، مقادیر زیادی لباس تاناکورای قاچاق کشف و پرونده آن را به شعبه ۶ تعزیرات حکومتی این شهر ارجاع دادند.

وی اضافه کرد: متهم توسط شعبه ششم ویژه قاچاق کالا و ارز شهرستان ارومیه احضار و قاضی این شعبه نیز او راعلاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده به نفع دولت، به پرداخت هفت میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: این جریمه توسط اجرای احکام اداره کل تعزیرات حکومتی استان وصول و به حساب دولت واریز شد.

نجف زاده همچنین از کشف ۲۴۶ هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه خودرو سواری در ارومیه خبر داد و بیان کرد: متهم این پرونده نیز علاوه بر ضبط کالای کشف شده، به پرداخت یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی از شهروندان خواست تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به قاچاق کالا و ارز موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat ۱۳۵.ir یا تلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی یا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گزارش کنند.

انهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.