خالقی:

همراه داشتن کارت واکسن برای حضور در جلسات باید الزامی شود

فرماندار زنجان گفت: در ابتدای جلسات بایستی تست کرونا گرفته شود و مدعوین کارت واکسن به همراه داشته باشند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خالقی فرماندار زنجان در  شورای اداری  زنجان با اشاره به اینکه بحث صرفه‌جویی در مصرف انرژی از جمله موضوعات مهمی است که در فصل سرد سال باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: البته از طریق رسانه ملی توصیه‌های ایمنی بیان شده، اما یک بخشنامه هم به دستگاه‌های دولتی ابلاغ شده است.

او با اشاره به اینکه در ارتباط با ویروس کرونا باید آگاه باشیم و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم تا این بیماری ریشه‌کن شود، افزود: باید مسئولیت‌پذیر باشیم تا بتوانیم  از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم.

خالقی با تأکید بر اهتمام بیشتر دستگاه‌های اجرایی به بحث واکسیناسیون، گفت: در ابتدای جلسات بایستی تست کرونا گرفته شود و مدعوین کارت واکسن به همراه داشته باشند.

فرماندار زنجان در ادامه به بحث سفر ریاست جمهوری و لزوم پیگیری مصوبات این سفر اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه‌هایی که مصوباتی در این سفر داشتند، حتما پیگیر مصوبات باشند تا شاهد تحقق موارد مذکور باشیم.

خالقی به بحث دهه فجر و لزوم انجام کار‌های فرهنگی در این دهه اشاره کرد و افزود: امیدواریم مراسم دهه فجر امسال باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شود.

فرماندار زنجان درباره مرخصی مدیران نیز گفت: انتظار دارم که برای هماهنگی بیشتر مدیران مرخصی خود را به بنده اطلاع دهند و اگر قصد خروج از زنجان را دارند، بنده نیز در جریان قرار بگیرم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.