خانه بسکتبال خوزستان به لیگ برتر بازگشت

سرپرست تیم خانه بسکتبال خوزستان در خصوص آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم بسکتبال خانه بسکتبال خوزستان که روز گذشته برای دیدار با شهرداری گرگان حاضر نشده بود از سوی فدراسیون بسکتبال با باخت فنی مواجه شد. همین امر سبب شد تا شایعاتی در خصوص انحلال زود هنگام این تیم در فضای مجازی منتشر شود.

مجتبی پیر عباسی سرپرست تیم بسکتبال خانه بسکتبال خوزستان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: مشکلات همیشه وجود دارد، اما ما با تمام توان با مشکلات می‌جنگیم تا بتوانیم جوانانی که برای آینده خود تلاش می‌کنند را نشان دهیم. حجمه‌ها نباید علیه تیم ما اینقدر زیاد باشد. ما یک بازی با مشکلات مواجه بودیم و طبق قوانین با باخت فنی روبه‌رو شدیم. نمی‌دانم چرا عده‌ای می‌خواهند خانه بسکتبال خوزستان در لیگ حضور نداشته باشد. تیم خانه بسکتبال خوزستان خاری شده در چشم بعضی‌ها که می‌خواهند ما در لیگ بازی نکنیم. چرا چنین رفتار‌ها را با ما می‌کنند مگر در لیگ جای کسی را در لیگ برتر بسکتبال تنگ کرده ایم؟

سرپرست تیم خانه بسکتبال خوزستان افزود: ما می‌خواهیم فقط جوانانی که زحمت می‌کشند و جزء استعداد‌های این رشته هستند در خوزستان دیده شوند و بتوانند آینده بهتری را داشته باشند. ما برای بازی فردا مشکلی نداریم و امروز راهی تهران خواهیم شد تا بازی فردا را انجام دهیم. ما بدون اسپانسر لیگ را شروع کردیم تا به امروز هم بدون داشتن اسپانسر پیش آمده ایم. مشکل بزرگ ما نداشتن اسپانسر است که امیدوارم این موضوع برای تیم ما حل شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار