برگزاری نشست هم اندیشی فعالین اجتماعی و نخبگان در قصرقند

نشست هم اندیشی فعالین اجتماعی و نخبگان بخش ساربوک شهرستان قصرقند برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مرتضی سایگانی فرماندار شهرستان قصرقند در نشست هم اندیشی جوانان، نخبگان، فرهنگیان و فعالین اجتماعی بخش ساربوک گفت: جوانان و نخبگان نقش مهمی در توسعه و آبادانی هر منطقه دارند و می‌توانند با نقش آفرینی و مطالبه گری صحیح گره گشای مشکلات باشند.

او گفت: استحکام شخصیت و بروز استعداد‌های درخشان دوران جوانی فرصت بی بدیلی برای پرورش سرمایه‌های اجتماعی است که ارتباط مستقیمی در پیشرفت یک منطقه دارد.

فرماندار شهرستان قصرقند افزود: جمعیت جوان به دلیل بهره مندی از تحصیلات و آگاهی از مسائل روز و کنش با چالش‌های مختلف در تمامی ابعاد جامعه تاثیر گذار است.

انور رئیسی بخشدار ساربوک نیز در این نشست گفت: با توجه به شعار دولت سیزدهم و بیانیه گام دوم انقلاب برای بستر سازی گفتمان‌های انقلابی و ورود جوانان به عرصه‌های اجرایی و کمک به حل مشکلات، این نشست گفتمان محور به میزبانی بخشداری ساربوک برگزار شده است.

بخشدار ساربوک افزود: سیاست گذاری و برنامه ریزی برای نقش آفرینی نسل جوان در عصر فن آوری و تکنولوژی و توسعه مشارکت‌های اجتماعی تمامی گروه‌های تاثیرگذار جامعه یک اصل انکار ناپذیر است.

در این نشست نمایندگان بانوان، جوانان، فرهنگیان و فعالین اجتماعی با فرماندار شهرستان قصرقند و بخشدار ساربوک بحث و تبادل و نظر کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار