حسینی: کمترین موقعیت را به سپاهان دادیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش با سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: بازی کردن در اصفهان و ورزشگاه نقش جهان کار خیلی سختی است. پس از ۲ شکستی که مقابل استقلال و پرسپولیس داشتیم، می‌دانستیم که باید از این بازی امتیاز بگیریم. با برنامه خوبی وارد بازی شدیم. شرایط هم به گونه‌ای پیش رفت که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. خوب دفاع کردیم و سازماندهی شده بازی کردیم. می‌دانستیم اگر تیم خوب سپاهان را در این زمین تحت فشار قرار ندهیم، حریف از قابلیت‌های هجومی خود استفاده خواهد کرد. فکر می‌کنم کمترین موقعیت را به سپاهان دادیم.
حسینی در ادامه عنوان کرد: در شلوغی محوطه جریمه ما، سپاهانی‌ها صاحب چند فرصت گلزنی هم شدند، اما خیلی خوب بازی را کنترل کردیم.
سرمربی پیکان درباره دلیل تاخیر ورود تیمش به زمین برای شروع نیمه دوم گفت: من وقتی وارد زمین شدم، دیدم که بازی شروع شده است و یکی از بازیکنان ما هنوز نیامده بود. مسافت رختکن تیم میهمان تا زمین مسابقه زیاد بود و من هم حواسم به زمان نبود. زمانی که وارد زمین شدم دیدم بازی در شرایطی آغاز شده که هنوز یکی از بازیکنان ما به زمین نیامده است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار