معاون استاندار:

۳۰۰ اکیپ خدماتی و امدادی در آذربایجان‌غربی فعال است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در راستای مدیریت بحران و با توجه به آغاز بارندگی در سطح استان ، ۳۰۰ اکیپ خدماتی و امدادی فعال و به حال آماده باش درآمده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، آیدین رحمانی روز جمعه در جلسه ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این اکیپ‌ها متعلق به دستگاه‌های خدمات رسان از جمله راهداری، هلال احمر، پلیس راه، اورژانس و شهرداری است.

وی سرعت عمل در اجرای وظایف و کاهش سوانح جاده‌ای را از اولویت فعالیت این اکیپ‌ها عنوان کرد و افزود: با آغاز بارندگی‌ها بازگشایی مسیر‌های ارتباطی با جدیت دنبال شود و راهداری در این بخش تاکنون به خوبی عمل کرده و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه اضافه کرد: دستگاه‌های خدمات رسان در سطح استان فعال هستند تا در صورت نیاز خدمات لازم را به مردم ارائه کنند.

امیرعباس جعفری گفت: در همین راستا از رسانه‌ها نیز انتظار می‌رود با اطلاع رسانی به موقع، آموزش‌ها و هشدار‌های لازم را به مردم ارایه دهند در مواقع بحرانی مدیریت لازم را داشته باشند.

امیر جعفرزاده مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی نیز اظهار داشت: ۱۸ پایگاه امدادی این سازمان در حالت آماده باش در مناطق مختلف استان بوده و در حال ارائه خدمات به در راه ماندگان هستند.

در ادامه این جلسه نمایندگان شهرداری، هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.