ماجرا‌های «خندوانه» از زبان رامبد جوان

رامبد جوان مجری، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون که تاکنون هفت فصل از برنامه «خندوانه» را برای شبکه نسیم ساخته و اجرا کرده است، از انگیزه ساخت این برنامه گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رامبد جوان مجری، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون که تاکنون هفت فصل از برنامه «خندوانه» را برای شبکه نسیم ساخته و اجرا کرده و فصل هشت نیز همزمان در حال تولید و پخش است، از انگیزه ساخت این برنامه گفت.

او در این زمینه چنین یادآور شد: حدودا ۱۸ سال پیش، روزی که تصمیم گرفتم برنامه‌ای با موضوع خنده و خندیدن بسازم، وضعیت بهتر از الان بود. گرفتاری هایمان را داشتیم، ولی اوضاع آرام‌تر بود. در آن سال‌ها این برنامه را طراحی کردم تا ببینم چقدر نیاز به خندیدن داریم و چقدر خندیدن در زندگی ما موثر است. این طرح منجر به گفت‌وگویی میان من و دکتری به نام اردکانیان شد که دکترای اوقات فراغت از یک دانشگاه انگلیسی در هندوستان را داشت. ایشان می‌گفتند در دنیا درباره خنده و خندیدن تحقیقات زیادی شده، اما ما در ایران و در این زمینه و در حوزه‌های آموزش بهداشت روانی جامعه، پزشکی و بیولوژیک، روابط اجتماعی، خانوادگی و... ضعف داریم.

ایشان دو هزار مقاله از تحقیقات دانشمندان و پزشکان جهانی جمع آوری کرده بودند که از میان آن‌ها ۹۰۰ مقاله ترجمه و تبدیل به پایه علمی «خندوانه» شد. مثلا در این مقالات ثابت شده بود که اگر بخندید مغز فریب می‌خورد و شروع به ترشح هورمون‌های شادی آور می‌کند؛ در نتیجه حالتان بهتر می‌شود و ... همین‌ها باعث شد تا برای ساخت «خندوانه» مصر شوم و این برنامه کلید بخورد.

رامبد جوان سپس یکی از جملات رایج در برنامه «خندوانه» را یادآور شد و در این ارتباط افزود: یکی از عادات و تمرین‌های خوب این است که وقتی از شما می‌پرسند حالتان چطور است، در جواب بگویید عالی هستیم. مثلا برای همین است که در «خندوانه» این موضوع را با تماشاگران تمرین می‌کنیم؛ در واقع منظورمان این نیست که واقعا همیشه عالی هستیم، اما این یک تمرین برای کاهش فشار‌های عصبی و بهتر شدن حالمان است.

او به صحبتهایش اضافه کرد: یک آدم افسرده‌ای که برای بهتر شدن حالش می‌جنگد و تلاش می‌کند، نسبت به آدمی که افسردگی اش را پذیرفته و کاری نمی‌کند آدم موثرتری بوده و بهتر از پس زندگی‌اش برمی‌آید. وقتی شما افسرده‌ای، حالِ بدت مدام بیشتر و بیشتر می‌شود و با ناله کردن حالت بهتر نمی‌شود. اینکه مدام از حال بد بگوییم، ساده‌ترین نوع برخورد است.

این طور نیست که شرایط را درک نکنیم، خود من هم برای اینکه حالم بد باشد دلایل بسیار زیادی دارم؛ چون من هم در همان شرایط و روزگاری زندگی می‌کنم که بقیه زندگی می‌کنند و سختی‌ها را درک می‌کنم. من هم می‌دانم اوضاع و شرایط مساعد نیست، اما انتخابم حال بهتر است؛ با این انتخاب می‌توانم با بیش از ۱۰۰ نفری که با من کار می‌کنند، بهتر رفتار کنم، بهتر شرایط را مدیریت کنم و پروژه را پیش ببرم. اگر من عصبی و افسرده باشم این پروژه می‌تواند پیش برود؟ با عصبیت و حال بد و تن دادن به آن، چه کاری از دست ما ساخته است؟

مجری «خندوانه» در پاسخ به این پرسش که «خندوانه» با شعار شاد بودن و حال خوب تاکنون چقدر در تحقق اهدافش موفق بوده به مصادیقی در این زمینه اشاره کرد و گفت: آدم‌های بسیاری در «خندوانه» به من گفته‌اند آقای جوان ما قرص اعصاب می‌خوردیم، اما با تماشای «خندوانه» دیگر قرص نمی‌خوریم. یکی می‌گوید من بیکار بودم «خندوانه» نگاه کردم انگیزه گرفتم رفتم کار پیدا کردم. زوجی می‌گویند ما داشتیم از هم جدا می‌شدیم «خندوانه» به ما انگیزه داد که جدا نشویم.

آدم‌هایی گفته‌اند که افسرده بوده اند، اما با تماشای «خندوانه» حالشان بهتر است. خانمی جلوی من را گرفته و گفته است خدا خیرتان دهد دختر من دو سال افسرده بود و از اتاقش بیرون نمی‌آمد، اما الان می‌آید که «خندوانه» تماشا می‌کند و حالش بهتر شده است و ... پس ماجرا انگیزه است و این نیست که ما چقدر شادیم.

ماجرا‌های «خندوانه» از زبان رامبد جوان

رامبد جوان سپس تاکید کرد: در «خندوانه» کلی حرف‌های مهم زده می‌شود. جهت گیری‌هایی می‌شود که جهت گیری‌های انسانی هستند. ما می‌گوییم به خودتان کمتر فشار بیاورید و منتظر نباشید که دیگران کمکتان کنند؛ خودتان برای خودتان باید کاری کنید تا از شرایط افسردگی و ناامیدی قابل تحمل شود یا کم­رنگ شود.

جوان در پاسخ به اظهاراتی که بعضا از سوی منتقدان این برنامه عنوان می‌شود مبنی بر اینکه وقتی حالمان بد است، به چه چیزی باید بخندیم و اینکه «خندوانه» بی جهت تبلیغ شادی می‌کند، گفت: باید بدانیم که هر چقدر هم حالمان بد باشد، نیاز داریم به اینکه یک نفر تکانمان بدهد و بگوید دوام بیاور و قوی باش. «خندوانه» به مردم می‌گوید که دوام بیاورید؛ حتی اگر سخت باشد، کوچک‌ترین روزنه امید را پیدا کنید.

این را مخاطبان «خندوانه» آن‌هایی که همیشه برنامه را دنبال می‌کنند به خوبی درک کرده اند. اما وقتی کار به انتقاد می‌رسد، اکثریت منتقدان کسانی هستند که برنامه را کامل نگاه نمی‌کنند و اگر از آن‌ها بپرسید گزیده‌ای از برنامه را در شبکه‌های مجازی دیده اند. گزیده‌هایی که ممکن است با شیطنت انتخاب شده باشد و مفهموم کلی برنامه را نشان ندهد.

او بار دیگر تاکید کرد: خائنانه‌ترین رفتار با آدم‌ها این است که امید را از آن‌ها بگیری. وقتی امید نباشد آدم‌ها از بین می‌روند. ما باید تا لحظه آخر به یکدیگر امید بدهیم.

او با بیان اینکه «تلویزیون در تمام دنیا رسانه بزرگی است»، به فراگیری بالای تلویزیون و قدرت جادویی آن در بین مخاطبان اشاره کرد و گفت: «خندوانه» به مخاطبش گوش می‌دهد و از همین راه با تماشاگرانش ارتباط می‌گیرد.

ادامه این گفتگو، با این پرسش از رامبد جوان همراه شد که پس از ساخت هشت فصل از «خندوانه»، آیا این برنامه همچنان توانسته جایگاه اولیه اش را حفظ کند و برای اینکه به سرنوشت برخی برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی که با ادامه دار شدن از محبوبیتشان کاسته می‌شود، دچار نشود، چه تمهیدی از سوی سازندگان اندیشیده شده است؟

جوان پاسخ داد: «خندوانه» در فراز و نشیب‌هایی است که هر برنامه‌ای می‌تواند داشته باشد، اما هنوز سرپاست. هر برنامه‌ای که محتوایش را خودش تولید کند، همین طور است. در فصل قبل (فصل هفتم) «خندوانه» اُفت کرد، اما در این فصل خیلی حالش خوب است؛ چون انرژی‌اش بالا است و کارش را می‌کند. سال گذشته یکی از دلایل افت «خندوانه» این بود که همه ما به خاطر کرونا مضطرب بودیم، تماشاگران باید ماسک می‌زدند و از آنجایی که «خندوانه» متصل به تماشاگرانش است، با ماسک‌ها حاضران در استودیو فقط یک مشت چشم بودند که حرف می‌زدند و صدایشان را هم نمی‌شنیدی. بعد از مدتی تعداد تماشاگران را کم کردیم تا اینکه تعداشان به ۱۰ نفر رسید. حتی چند شب هم بدون تماشاگر رفتیم. در نهایت فصل هفتم، کم انرژی شد؛ در صورتی که «خندوانه» هدفش تولید انرژی است. اما در فصل هشت، با تغییراتی که ایجاد کردیم، مثل دکور و بازگشت تماشاگران و ... انرژی به برنامه بازگشته است.

رامبد جوان در پاسخ به این پرسش که «خندوانه» چقدر از موفقیتش را در این سال‌ها مدیون عروسک «جناب خان» است؟ اظهار کرد: «خندوانه» و «جناب خان» خیلی به یکدیگر متصل هستند. انگار خواهر و برادر هستند. نمی‌توانم بگویم کدامیک به دیگری کمک می‌کند، اما «خندوانه» بود و بعد جناب خان آمد؛ وقتی جناب خان آمد، «خندوانه» در اوج بود. ولی به هر حال از خود من به عنوان یکی از عناصر اصلی این خانواده تا همه مخاطب‌های «خندوانه» عاشق جناب خان هستند.

سازنده «خندوانه» درباره «جناب خان» افزود: جناب خان و خندوانه یک تیم هستند. گاهی برخی به گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار جناب خان یک عنصر جدا از «خندوانه» است؛ اما ما در واقع تصمیم گرفتیم حرف‌هایی که ممکن است با ممیزی روبه رو شود را از زبان جناب خان که یک عروسک است بزنیم، چون پذیرشش راحت‌تر است و مدیریت تلویزیون هم این موضوع را پذیرفته است. البته که حرف‌های زیادی هم حذف می‌شود.

بازیگر و کارگردان سریال‌های «توطئه فامیلی»، «مسافران» و «نشانی»، درباره اینکه چرا دیگر برای تلویزیون سریال نمی‌سازد؟ توضیح داد: ارتباط با مخاطب در «خندوانه» تجربه بی نظیر و درخشانی است. آنقدر که ترجیح می‌دهم بازهم این ارتباط را از طریق برنامه‌ای مثل «خندوانه» برقرار کنم.

برنامه «خندوانه» در فصل جدید از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

همچنین مرحله مقدماتی «خنداننده‌شو ۳» از این برنامه، از دوشنبه با داوری حسن معجونی، امیرمهدی ژوله و رامبد جوان آغاز می‌شود. «خنداننده‌شو۳» از دوشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳ در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

افتتاحیه فصل تازه مسابقه استندآپ کمدی برنامه «خندوانه» هم در شب یلدا پخش شد. در این فصل ۲۰ شرکت کننده در چهار گروه در مرحله مقدماتی با یگدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت یک شرکت‌کننده با رای داوران، سه شرکت‌کننده با رای مردمی به مرحله بعد می‌روند و یک شرکت‌کننده هم با رای داوران حذف می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب ها: رامبد جوان ، خندوانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
یه وقتایی واقعا عالیع یه وقتاییم نه
Iran (Islamic Republic of)
خانم ملک
۱۷:۵۳ ۲۰ دی ۱۴۰۰
سلام یک پیشنهاد عالی به شما که رسالت و هدفتون شاد کردن مردم هستش میدم مطمئنم میترکونه و میلیونها بازدید از این قسمت برنامه تون میشه و کل جامعه رو متحول میکنه ، چیزی که این روزها جامعه و مردم عزیز ما سخت بهش محتاجن شادی دائمی و رضایت قلبی واقعی هست، و اینکه یکی دوساعت با برنامه شما یا... شاد باشن و دوباره غم تو دلشون بیاد رسالت شما کامل نمیشه ، چون میدونم شما خیییلی تلاش میکنید به این هدف بزرگ و والا و ارزشمند که مورد رضای خدای مهربانمون هست دست پیدا کنید دلم نیومد این پیشنهاد و ندم ، چون میدونم راه ۴ پنج ساله رو یک شبه با این طرح میرید، و اون پیشنهاد اینه که افرادی مثل استاد سیدمحمد عرشیانفر رو در اسرع وقت دعوت کنید حرفهای خیلی مهم و کاربردی ای دارن که میتونید تیم تحقیقاتی تون رو مامور کنید یکی دو روز بشینن و لایوها و محصولات ایشون رو ببینن بعد ببینید چه تحول عظیمی در تک تک اونها در کسب حال عالی و خوب در اونها میبینید که باور نکردنیه بعد اگه به درستی سخنان من پی بردید که میبرید ایشون رو هرطور هست با تمام مشغله هاش راضی میکنید که به خندوانه بیاد . خودمن در آستانه افسردگی شدید بودم که باورتون نمیشه ، خدا این راه طلایی رو جلوی پای من گذاشت و الان از شادی روی پای خودم بند نیستم حیفم اومد کل مردم ایران رو از این حا
ل خوب بی نصیب بزارم خدایاشکرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۰۶ دی ۱۴۰۰
من هم از اینکه رفت کانادا بچشو به دنیاآورد ناراحتم.ولی خندوانه رو خیلی دوست دارم موفق باشی آقارامبد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
برنامه عالی هست واقعا دم همه سازندگانش گرم. ما میبینیم و واقعا شاد میشیم. ان شاالله همینطور ادامه داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اون تبلیغ رامبد جوان که گفت همه چی گرونه خ.ب راهش اینه که خرید نکنید و رژیم بگبربن عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
برنامه کاملا بی خود و مسخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
برو از ایران ، عمو
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۴:۴۶ ۰۵ دی ۱۴۰۰
محتوای درستی نداره. همون مسخره بازیهایی که چندتا جوان دور هم جمع میشن و برای خندیدن انجام میدن، مثل مسابقه ادا بازی و ... اینها هم همینارو انجام میدن و کلی پول در میارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
پول درمیارند؟ مگه رامبد نگفت حضور مردم در خندوانه رایگانه؟ با چه زبونی به شما حالی کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۴ دی ۱۴۰۰
به خیلی چیزاش نقد دارم به خصوص تولد فرزند در کانادا... اما در مجموع خدا خیرش بده که به مردم امید و شادی میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۴ دی ۱۴۰۰
دیگه کسی نیست بخواد بزاد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۴ دی ۱۴۰۰
بی ادب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۴ دی ۱۴۰۰
وقتی چشمم به تماشاچی های برنامه میفته دلم براشون میسوزه!!!
طفلکی ها چقدر بیکارن!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
تو دلت به حال خودت بسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۴ دی ۱۴۰۰
من خندوانه را از فصل اول میدیدم، انرژی رامبد هم از بچگی دوست داشتم. اما متاسفانه نظر مخاطب براش مهم نبود. مسائلی را وارد برنامه اش کرد که خیلی ها نمیپسندیدن و در مقابل واکنش ها رو نظرش پا فشاری کرد، یک جوری که یعنی هرکی دوست نداره نبینه.
بعدشم داستان کانادا پیش اومد که اصلش مهم نبود اما تو حواشیش رسما به مردم توهین شد.
خب احترام به مردم مهمه، طبیعیه دیگه یکدل نشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۰۴ دی ۱۴۰۰
خیلی راحت قضاوت می کنید ، ایشان سالهاست برای شاد کردن مردم کار می کنند و زحمت می کشند ، شیوه ی زندگیشان به خودشان مربوط است ، همه ی خانواده ی همسر ایشان در کانادا هستند و همین الان هم می توانند کنار خانواده شان بروند ولی اینجا هستند ، خود شما هم اگر خانواده تان در جای دیگری از دنیا بودند شاید امکانات بیشتری داشتید و استفاده می کردید و این منافاتی با وطن دوستی شما ندارد ، ما با دیدن خندوانه شاد میشیم و با خیال آسوده اجازه میدیم که فرزندمون از محتوای برنامه استفاده کنه و شاد باشه و لذت ببره ، بعضی هاتون خیلی بی انصافید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۴ دی ۱۴۰۰
ای کاش میشد بینهایت به این نوشته مثبت داد خیلی حرف خوب و عالی زدن یعنط اگر پیام صوتی میشد فرستاد معلوم میشد تو حرفام من خییلی خندوانه رو دوست دارم و خییلی ها هم اینجوری هستند لطفا نظر بد ندین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۴ دی ۱۴۰۰
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۴ دی ۱۴۰۰
پس فردا که روی واقعی اش دیدی این نظری که دادی رو یادت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۴ دی ۱۴۰۰
فقط مسخره بازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۳ دی ۱۴۰۰
سلام از مجلس شورای اسلامی،دولت،بیت رهبری میخواهیم فکری به حال اشتغال چندمیلیون فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار لیسانس و فوق لیسانس،سربازی رفته،عضو خانواده ایثارگر،بسیجی و شورای پایگاه می‌کرد که هر چه دارند از امنیتی هست که این عزیزان فی سبیل الله براشون درست کردند،اینها نه کاری دارند،نه خانه ای،نه خودرویی،حداقل دولت دومیلیارد تومن وام بانکی بدون سود و بدون ضامن به این عزیزان بدند،چون هیشکی ضامن یک بیکار نمیشود.علم بهتر است یا ثروت،عدالت برای همه مردم ایران.نصیروندگرمی.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۳ دی ۱۴۰۰
نان به نرخ روز خور واقعی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۴ دی ۱۴۰۰
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۴ دی ۱۴۰۰
شما اگر خودت تلاش می کردی و یه امکاناتی رو داشتی استفاده نمی کردی ؟؟؟ قطعا هممون از امکاناتمون استفاده می کنیم
خیلی شعار میدین بعضیاتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۳ دی ۱۴۰۰
خسته نشدین اینقدر که به فکر کانادا رفتن رامبد جوان هستین به فکر کار زندگی خودتون نیستین دنبال سوژه میگردین تا بهانه بشه برای این حرفها شماها چه برنامه ای میخواین ببینین چه فیلمی میخواین ببینین چه سرگرمی دوست دارین همممش ایراد همش دنبال سوژه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۳ دی ۱۴۰۰
برنامه بی مزه وبی محتوا حیف صدا سیما با این همه هزینه که تو دست این جور ادمهاست خندوندن مردم به هرقیمت درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۴ دی ۱۴۰۰
به کدوم قیمت ؟؟ خیلی هم برنامه ی خوب و شاد و سالم و پر محتوا و انگیزشی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
بی مزه
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۲۱:۲۰ ۰۳ دی ۱۴۰۰
پولشو اینجا در میاره میفرسته کانادا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۳ دی ۱۴۰۰
ما خندوانه رو زیاد میبینیم و از دست اندرکارانش ممنونیم که باعث شادی میشوند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۰۵ ۰۳ دی ۱۴۰۰
ایشان الآن رسما تبعه کانادا هستند و هرچقدر هم نام ایران را ببرند این ننگ پاک نخواهد شد حتی اگر هم خودش به کانادایی بودن خود افتخار کنند.
ایشان برخی پزشکان ایرانی را به برنامه اش دعوت کردن در حالی که افتخار دنیا آمدن فرزندش را به پزشکان کانادایی دادند.
و از عشق حرف میزند در حالی که .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
خیلی بی مزست بودجه رو حروم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۳ دی ۱۴۰۰
این چرا رژیم نمیگیره که شکمش آب بشه نسخه پیچیدن واسه مردم رو که خوب بلده
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۲۰:۳۰ ۰۳ دی ۱۴۰۰
این برنامه مذخرفو تمومش کنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۴ دی ۱۴۰۰
بیا پایین خودخواه نون بازو نخورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
آخه مگه کسی به زور آوردنت جلوی تلویزیون؟ نبین خیلی‌ها دوست دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۳ دی ۱۴۰۰
ولمون کنید
رامبد رامبد
درباره اقتصاد صحبت کنید
ما رو چه کار با شهروند کانادا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۳ دی ۱۴۰۰
پیشنهاد میکنم مجری خندوانه رو عوض کنید، قول میدم بازم به اوج برمیگرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۳ دی ۱۴۰۰
دیگه پیشنهاد نده
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار رامبد جوان(از آغاز سال ۱۴۰۰ تا ابد)
۰۷:۲۰ ۰۴ دی ۱۴۰۰
کاربر داعشی که میگی مجری خندوانه عوض شه ، هرچه زودتر از ایران برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۴ دی ۱۴۰۰
ایشون فقط مجری خندوانه نیستن ، خالق خندوانه هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۳ دی ۱۴۰۰
کسی که تو برنامه‌اش آهنگ خلیج فارس و ایران ایران میخونه و افتخار میکنه که ترک تبریزه، بچشو تو کانادا به دنیا میاره؛ حالا خندوانه هرچقدر هم عالی و قشنگ و جذاب، شما باشید دوست دارید برنامه‌ای رو ببینید که مجریش یه همچین آدمیه؟ من تا قبل از ماجرای کانادا اکثر اوقات خندوانه میدیدم هرچند همونموقع هم خیلی از لوس بازی و بی‌مزه بازی‌های رامبد رو تحمل می‌کردم به خاطر مهمونای جذاب و مسابقات و خنداننده‌های بانمک و به خصوص جناب‌خان ولی دیگه الان ترجیح میدم از اونها هم صرف نظر کنم ولی رامبد رو نبینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۳ دی ۱۴۰۰
ایشان کارشان خوب است اما اگر بحث کار آفرینی را به جوانان یاد میداد
واز کار آفرینان در برنامه جهت راهنمایی جوانان دعوت میکرد .وراهکارکارآفرینی را می آموختند همیشه لبخند بر روی لب مخاطبان بود.چون اقتصاد الان حرف اول را در خانه وخانواده میزند.وخود بخود زندگی شادی بخش میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۳ دی ۱۴۰۰
ماجرای رفتن به کانادا برای تولد فرزندش رو هم بگه لطفا تا ما به احترامش بلند شیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۳ دی ۱۴۰۰
باشه میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۰۴ دی ۱۴۰۰
لطفا شعار نده ، همه اگر شرایطشو داشته باشن می‌رن ، شما اگه میتونستی نمیرفتی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
مسخره س رامبد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
تو خوبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۳ دی ۱۴۰۰
مردم آدم دو رو را دوست ندارند.حالا هرچی میخوای آسمون ریسمون بدوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۴ دی ۱۴۰۰
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۳ دی ۱۴۰۰
خندوانه خیییییلی بی‌مزه‌ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۳ دی ۱۴۰۰
خیلی هم خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۴ دی ۱۴۰۰
ازتو بی مزه تر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۴ دی ۱۴۰۰
تو هم خیییییییلی خیییلی بی مزه ه ای
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یوسف
۱۶:۱۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
درامد کلان در ایران و خرج کردن آن در کانادا
اصلا هم دوست نداره بچه اش تو ایران به دنیا بیاد
خودشو از مردم هم نشون میده
ایران من مادر خوبی برای ما هست ولی افسوس یه عده فقط به تاراج میبرنش
کاش زمان برنامه ثریا بیشتر میشد
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۵:۴۹ ۰۳ دی ۱۴۰۰
انگیزه فقط گرفتن ویزای کانادا بود حتی به قیمت دروغ گفتن به مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۳ دی ۱۴۰۰
خیلی راحت قضاوت می کنید ، ایشان سالهاست برای شاد کردن مردم کار می کنند و زحمت می کشند ، شیوه ی زندگیشان به خودشان مربوط است ، همه ی خانواده ی همسر ایشان در کانادا هستند و همین الان هم می توانند کنار خانواده شان بروند ولی اینجا هستند ، چرا انقدر راحت توهین می کنید ، خود شما هم اگر خانواده تان در جای دیگری از دنیا بودند شاید امکانات بیشتری داشتید و استفاده می کردید و این منافاتی با وطن دوستی شما ندارد ، ما با دیدن خندوانه شاد میشیم و با خیال آسوده اجازه میدیم که فرزندمون از محتوای برنامه استفاده کنه و شاد باشه و لذت ببره ، بعضی هاتون خیلی بی انصافید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۳ دی ۱۴۰۰
تموم نشد این حرفها؟؟؟چقدر میگین رفت کانادا رفت کانادا یعنی چه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۳ دی ۱۴۰۰
خیلی بی مزه بود بدترم شده خودشم میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۳ دی ۱۴۰۰
خیلی هم خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
نگاه نکن مگه مجبوری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۴ دی ۱۴۰۰
تو هم بدون که خیلی بی مزه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۰۴ دی ۱۴۰۰
برای اینکه می خوای مملکت غمگین باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۳ دی ۱۴۰۰
خندوانه رو خیلی وقته ندیدم باابتکه خیلی ددستش داشتم، دلیلش رو نمیدونم!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
Javad
۱۴:۴۶ ۰۳ دی ۱۴۰۰
کانادا کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۳ دی ۱۴۰۰
منتظرین اسم رامبد جوان بیاد اینو بگین ، عادت کردین دیگران رو قضاوت کنین ، زندگی و امکانات آدما با هم فرق داره و مختار هستن که از چه امکاناتی استفاده کنن و یا استفاده نکنن ، من خودم همچین امکانی ندارم به خارج از کشور برم ولی شاید اگر خانواده ی همسرم در جای دیگری از دنیا بودند شیوه ی زندگیم تغییر می کرد ، چرا انقدر راحت همه ی کارهای یک آدم رو به خاطر موردی که شما خوشتون نیومده نادیده می گیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
میفهمی چی میگی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۴ دی ۱۴۰۰
جایی هست که رامبدبچشوبدنیامیاره!!!
آخرین اخبار