ائتلاف فتح عراق:

خروج نظامیان آمریکایی از عراق جز با قدرت مقاومت محقق نخواهد شد

علی الفتلاوی از اعضای ارشد ائتلاف فتح تاکید کرد: خروج نظامیان آمریکایی از عراق دروغی است که جز با قدرت مقاومت محقق نخواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، عضو ارشد ائتلاف فتح عراق با بیان اینکه همه رخداد‌های عصر حاضر در عراق ناشی از دخالت‌های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در این کشور است، تاکید کرد: خروج نظامیان آمریکایی از عراق دروغی است که جز با قدرت مقاومت محقق نخواهد شد.

"علی الفتلاوی" از اعضای ارشد ائتلاف فتح در مصاحبه با شبکه المیادین گفت: عراق در حال انتقال از یک بحران به بحران دیگر است، ولی این مسئله باعث افزایش قدرت آن می‌شود.

او با اشاره به نزدیک شدن زمان خروج نظامیان آمریکایی از عراق گفت: خروج آمریکا از عراق، دروغی است که جز با قدرت مقاومت محقق نخواهد شد. هیچ راه و چاره‌ای جز مقاومت وجود ندارد و سلاح مقاومت جز با خروج اشغالگران و نابودی کامل داعش و برقراری کامل امنیت در عراق کنار گذاشته نمی‌شود. اشغالگران خواهان امنیت و صلح در عراق نیستند. اشغالگران آمریکایی چند برگه در اختیار دارند که می‌خواهند قبل از خروج از عراق با آن بازی کنند.

الفتلاوی افزود: دست‌های پنهان و پشت پرده در کار است که قصد دارد عراق را به سمت عادی سازی روابط سازمان یافته با رژیم صهیونیستی سوق دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار