همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت در همدان

همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رسول شیخی‌زاده،  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت هدف اصلی برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان را تدوین و مستندسازی ایثارگری‌ها برای انتقال به آیندگان عنوان کرد و گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس این عزیزان در ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ ایثارگرانه در کنار امداد در حال خدمت به محرومین و نیازمندان بودند.

در ادامه حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: راهی جز حمایت و تقویت دولت نداریم چراکه این حمایت موجب می‌شود تا دولت نیز بتواند مشکلات مردم را حل کند و دولت باید بتواند آسیب‌ها را ترمیم و بهبود ببخشد، اما قطعا نمی‌توانیم انتظار معجزه نیز داشته باشیم.

او با اشاره به اینکه تورم و گرانی‌های موجود حباب و کف روی آب است، گفت: این حباب موقتی را ملاک قرار ندهید چراکه به زودی شاهد از بین رفتن آن و بهبود شرایط اقتصادی خواهیم بود.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان هم بیان کرد: همه ما مدیون شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم. خواسته افرادی که با تمام وجود در عرصه ایثار و شهادت از اولین و آغازین روز‌های انقلاب و حتی بعضی از افراد که در روز‌های پیش از انقلاب در مسیر این حرکت الهی زحمت کشیدند و حرکت کردند را ما فراموش نمی‌کنیم افرادی را که پایه گذار و بنیان گذار مجموعه کمیته امداد بودند افرادی هستندکه قبل از انقلاب اسلامی و در دوران مبارزه نظام شاهنشاهی همگام با امام خمینی (ره) بودند و همواره به عنوان یک وظیفه و رسالت خطیر به محرومین، مستمندان و افرادی که مورد ستم نظام شاهنشاهی قرار گرفتند، توجه می‌کردند.

در پایان پیام سید مرتضی بختیاری عضوهیئت امنا و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به مناسبت برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت قرائت شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.