شورای فرهنگ عمومی در راس امور است

امام جمعه گتوند گفت: شورای فرهنگ عمومی در راس امور است و ما باید از ظرفیت این شورا جهت پیش‌برد برنامه‌های فرهنگی شهرستان نهایت استفاده را ببریم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین اسدپور امام جمعه شهرستان گتوند ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: این ایام زمانی قداست و اهمیت پیدا می‌کند که به اذعان و در اذعان نهادینه شود تا انسان به جایگاه، مقام و مرتبه حضرت زهرا (س) آگاه شود و معرفت پیدا کند.

او افزود: طبق سفارش حضرت آیت الله خامنه‌ای شورای فرهنگ عمومی در راس امور است و ما باید از ظرفیت این شورا جهت پیش‌برد برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام اسد پور اضافه کرد: در مورد ازدواج آسان پیامبر اسلام (ص) دو مورد ملاک قرار داده اند رضایت در دین و امانتداری فرد ازدواج کننده یعنی فردی دین دار، مومن و متعهد باشد.

امام جمعه گتوند ادامه داد: اما امروزه جهت رواج ازدواج آسان بانک‌ها نیز باید سهولت مراحل وام ازدواج را مهیا کنند و با همکاری مسئولان شهرستان یک الگوی زیست بو فرهنگی ازدواج آسان در شهرستان گتوند آماده و ترویج داده شود.

  حمید بهداروندی، دبیر شورای فرهنگ عمومی گتوند گفت: ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور اعضاء اصلی و دیگر مسئولان در محل مصلای نماز جمعه برگزار شد.

او افزود: جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها از اهمیت خاصی برخوردارند به طوری که مشکلات فرهنگی شهرستان را بررسی و راهکار‌های کارشناسانه‌ای به اجرا گذاشته می‌شود.

بهداروندی اضافه کرد: موضوعات مهمی در این گونه جلسات مورد بررسی قرار می‌گیرد و در این جلسه برنامه ازدواج آسان برای رفع مشکلات ازدواج جوانان مد نظرخواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.