کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوای خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوا همراه با بارش باران و برف در مناطق مختلف خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی با ورود سامانه بارشی و سرد به این استان، کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوا همراه با بارش باران و برف در مناطق مختلف این استان پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین بر اثر فعالیت این سامانه و کاهش دمای هوا، بارش‌ها در اغلب مناطق استان شنبه شب و صبح یکشنبه هفته آینده به صورت بارش پراکنده برف خواهد بود.

وی گفت: همچنین با فعالیت این سامانه طی روز‌های ابتدایی هفته آینده، بارش‌های پراکنده باران در نواحی شمالی و برخی نقاط مرکزی این استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات شمالی استان برای جمعه شب نیز دور از انتظار نیست.

وی گفت: دمای هوای اغلب مناطق استان خراسان رضوی از امروز کاهش می‌یابد؛ افزایش سرعت وزش باد در مناطق بادخیز خراسان رضوی به ویژه در مناطق شمال و شرق این استان پدیده غالب جوی طی امروز و فردا می‌باشد.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.