در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کاهش محسوس دما در شمال کشور/ دمای تهران به ۲ درجه می‌رسد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از امشب تا روز یکشنبه در نیمه شمالی کشور کاهش محسوس دما و ماندگاری هوای سرد پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با پیش بینی آب و هوا برای دوم دی ماه ۱۴۰۰ گفت:  در دو روز آینده در نواحی شمال غرب، ارتفاعات غربی، البرز و سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان و مازندران بارش باران وزش باد شدید موقت و در بخش‌های سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

او گفت: روز جمعه فعالیت سامانه بارشی علاوه‌ بر نواحی اعلام‌ شده در بخش‌هایی از غرب و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، مرکزی، گلستان و خراسان شمالی ادامه خواهد داشت. با حرکت شرق سوی سامانه بارشی روز شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر ارتفاعات نیمه شرقی و البرز خراسان شمالی و شمال خراسان‌رضوی و روز یکشنبه در بخشی از خراسان‌رضوی بارش باران پیش‌بینی وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

ضیائیان گفت: طی روز‌های شنبه و یکشنبه در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود. از امشب تا روز یکشنبه در نیمه شمالی کشور کاهش محسوس دما و ماندگاری هوای سرد پیش‌بینی می‌شود.

اوگفت: در پنج روز آینده در استان‌های ساحلی جنوب کشور وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد ریزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و خلیج‌فارس و تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.  همچنین از امشب تا پیش‌از ظهر شنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا نیمه‌ابری همراه با غبار محلی و گاهی ابری است و بیشترین دمای تهران ۱۱ و کمترین آن ۲ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۱ دی ۱۴۰۰
سلام از مجلس شورای اسلامی،دولت،بیت رهبری میخواهیم فکری به حال اشتغال چندمیلیون فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار لیسانس و فوق لیسانس،سربازی رفته،عضو خانواده ایثارگر،بسیجی و شورای پایگاه می‌کرد که هر چه دارند از امنیتی هست که این عزیزان فی سبیل الله براشون درست کردند،اینها نه کاری دارند،نه خانه ای،نه خودرویی،حداقل دولت دومیلیارد تومن وام بانکی بدون سود و بدون ضامن به این عزیزان بدند،چون هیشکی ضامن یک بیکار نمیشود.علم بهتر است یا ثروت،عدالت برای همه مردم ایران.نصیروندگرمی.با تشکر
آخرین اخبار