معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

رعایت نکات بهداشتی کرونا با جدیت در مدارس پیگیری شود

رستم زاد خواستار توجه و نظارت بیشتر برای رعایت نکات و فرهنگ سازی در مدارس و دانش آموزان بخصوص دوره ابتدایی شد و بر نظارت بیشتر در خصوص رعایت نکات بهداشتی در پایانه‌ی مرز مهران تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، جهانگیر رستم زاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست قرارگاه مبارزه با کرونا با تقدیر از کارگروه رسانه‌ای کرونا در خصوص فرهنگسازی و فعالیت در این حوزه گفت: کارگروه رسانه فعالیت و بحث‌های خوبی دارد و در خصوص فرهنگ سازی در جامعه و حوزه رسانه‌های استان بخصوص در فضای مجازی اقدامات خوبی صورت داده است که جای تقدیر دارد.

او افزود: فرمانداران در راستای حضور در این کارگروه و پاسخ به سوالات فعالان همکاری را افزایش دهند و در کارگروه رسانه نیز حضور یابند و به سوالات مطرح شده پاسخ دهند.

رییس قرارگاه استانی کرونا ایلام، با اشاره به فرهنگ‌سازی کارگروه رسانه در حوزه مخاطبان خود بیان کرد: برای فرهنگ‌سازی در بین عامه مردم نیز باید صدا و سیما ورود بیشتری داشته باشد و نسبت به رعایت نکات با توجه به ورود سویه جدیدی ویروس کرونا به کشور تأکیدات بیشتری در جامعه صورت گیرد.

رستمزاد با تأکید بر نظارت بیشتر در خصوص رعایت نکات بهداشتی در مدارس استان اضافه کرد: در مدارس حتما نسبت به فرهنگ سازی و مراقبت از دانش آموزان و تجمع آنان بخصوص در بحث مدارس ابتدایی نظارت بیشتری صورت گرفته و حتما با خود دانش آموزان و اولیاء آنان صحبت شود.

او عنوان کرد: باید از ورود افرادی که اعلامی در این خصوص دارند به مدارس جلوگیری شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.