نماینده انزلی:

بازسازی سکو‌های استادیوم تختی بندر انزلی الزامی است

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس گفت: تسریع در رفع دغدغه‌های باشگاه ملوان و بازسازی سکو‌های استادیوم تختی این شهر الزامی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمد دنیامالی، نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی روز گذشته از روند بازسازی سکو‌های استادیوم تختی و چمن این مجموعه ورزشی بازدید کرد.

او بر تجهیز و بازسازی استادیوم تختی بندر انزلی تأکید کرد و گفت: تسریع در رفع دغدغه‌های باشگاه ملوان انزلی الزامی است.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس به کیفیت اجرای سکو‌های این مجموعه ورزشی و روند پایانی آن اشاره کرد و افزود: برای ما کیفیت این بازسازی خیلی مهم است.

دنیامالی با بیان اینکه این مجموعه باید از صندلی‌های مرغوب و کیفیت نور بهتری برخوردار باشد، اظهار داشت: مقرر شده است که استادیوم تختی به یک ژنراتور برق برای مواقع اضطراری مجهز شود.

او تصریح کرد: همچنین در گفتگو با معاون شرکت توسعه تجهیز وزارت ورزش و جوانان، دغدغه‌های باشگاه ملوان انزلی و هواداران فوتبال به جهت سرعت بازسازی این مجموعه بررسی ویژه شد.

در بازدید از روند بازسازی سکو‌های استادیوم تختی و چمن این مجموعه ورزشی پژمان نوری؛ مدیرعامل باشگاه ملوان، مجید ستوده؛ رئیس اداره ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

شهرستان بندر انزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

تیم‌های ملوان بندر انزلی و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور (جام آزادگان) در این فصل هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.