رئیس بنیاد شهید:

مرجعیت‌بخشی به ایثارگران با پررنگ شدن نقش آنان در جامعه محقق می‌شود

قاضی زاده هاشمی گفت: شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بستری برای هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی است تا فعالیت‌های منسجم و نظام‌مندی صورت گیرد.

به گزارش «ایثار»، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز سه‌شنبه ۳۰ آذر در پانزدهمین جلسه شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، تأکید کرد: به نظر می‌رسد شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت علی‌رغم وظایف سنگینی که بر عهده دارد هنوز جایگاه اصلی خود را به دست نیاورده که یکی از دلایل این مسئله وجود شورا‌ها و ساختار‌های موازی است.

وی افزود: این شورا به منظور فراهم کردن بستری برای بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های فرهنگی شکل گرفته است تا فعالیت‌های منسجم و نظام‌مندی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه صورت گیرد.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از وجود خود ایثارگران استفاده کرد افزود: مرجعیت‌بخشی به ایثارگران با حضور و پررنگ شدن نقش آنان در جامعه محقق می‌شود و این مسئله نیاز به انجام کار‌های مطالعاتی و تحقیقاتی دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: مصوبات شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باید با پیوست مالی همراه باشد تا این مصوبات به خوبی محقق و اجرایی شوند.

حجت الاسلام محمد حسن کاویانی‌راد مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نیز در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این دبیرخانه پرداخت.

عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد استان خوزستان نیز به صورت ویدئوکنفرانس در این جلسه به بیان نکاتی در حوزه اجرایی شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۴ ۰۲ دی ۱۴۰۰
لطفا پیگیری کنید پاداش پایان خدمت خانواده شهدا چی شد؟بنیاد جواب درستی نمیده میگن از مرکز اعلام میکنن هر سال اسفند ماه سوال من اینه پدر یا مادر شهیدی که الان بالای 70سال سن داره کی این پاداش به دستش میرسه که بزنه به زخم زندگیش؟دیگه خدای نکرده دم مرگ به چه دردش میخوره؟
آخرین اخبار