نرخ انواع تلفن ثابت و بی سیم + قیمت

در این گزارش به بررسی انواع تلفن پرداخته ایم که شما می‌توانید با توجه به بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛  انواع مختلفی تلفن  وجود دارد که کاربرد بسیار زیادی در منزل و محل کار دارد. با امد نسل جدید گوشی های همراه ، تلفن ها همچنان کاربرد قبلی خود را دارند و وجود ان در منزل و محل کار امری ضروری به حسا ب می آید. 

انواع مختلفی تلفن وجود دارد که می توان به تلفن های سیم دار، تلفن های بی سیم و تلفن های سانترال تقسیم کرد و هر  کدام از آن ها را به اختصار توضیح خواهیم داد.

تلفن های سیم دار 

این مدل تلفن‌ها شامل یک دستگاه تلفن است که جهت برقراری ارتباط و کار کردن آن نیاز به یک گوشی با اتصال به سیم دارند. تلفن ان‌ای ان سی مدل KX-T۸۲۰۶CID در سایت‌های فروش اینترنتی به قیمت ۲۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد همچنین قیمت تلفن با سیم پاناسونیک مدل KX-TSC۱۱MX حدود ۶۴۷ هزار تومان است.

تلفن ان ای ان سی مدل KX-T8206CID همچنین  اگر می خواهید بیشتر هزینه کنید در رنج قیمتی 600 هزار تومان می توانید تلفن با سیم پاناسونیک مدل KX-TSC۱۱MX با قیمت ۶۴۷ هزار تومان را بخرید. 

تلفن با سیم پاناسونیک مدل KX-TSC11MX

تلفن های بی سیم

تلفن بی سیم مرکب از یک گوشی تلفن و یک دستگاه ثابت است. اگرچه گاهی به شکل تکی با تکنولوژی وایرلس و... موجود است. تلفن‌های بی سیم بدون نیاز به سیم می‌توانند برقراری ارتباط را برای شما مهیا کنند. شما می‌توانید تلفن بی سیم آلکاتل مدل F۵۸۰ VOICE را با قیمت ۹۸۰ هزار تومان بخرید 

برای خرید انواع تلفن چقدر هزینه کنیم؟

در همین رنج قیمت نیز می توانید  تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG۳۴۱۱ BX با نرخ ۹۲۹ هزار تومان  خریداری کنید. که البته این مدل فضای کمتری را اشغال می کند و برای شرکت ها و مکان های اداری مناسب تر است. 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3411 BX

 تلفن های سانترال

سانترال به تلفن‌هایی گفته می‌شود که می تواند چند خط شهری و داخلی را با یک عدد تلفن رومیزی کنترل کنند. تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T۷۶۶۵ به قیمت یک میلیون و ۵۷۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.


برای خرید انواع تلفن چقدر هزینه کنیم؟

عکس کالا نام قیمت (تومان) 
تلفن ان ای ان سی مدل KX-T8206CID تلفن  ان ای ان سی مدل KX-T8206CID 290.000
تلفن با سیم پاناسونیک مدل KX-TSC11MX تلفن با سیم پاناسونیک مدل KX-TSC11MX 647.000.000
تلفن بی سیم آلکاتل مدل  F580 VOICE تلفن بی سیم آلکاتل مدل F580 VOICE 980.000
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3411 BX تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3411 BX 929,600 
تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7665 تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7665 1.570.000

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار