توزیع مواد خوراکی و زمستانی بین ۶۰۰ خانواده نیازمند در بلخ + تصاویر

مسئول توزیع کمک های نهاد خیریه یونین گفت: برای دستگیری از فقرا و بینوایان در بلخ با شناسایی۶۰۰ خانواده فقیر مواد غذایی و پوشاک بین آنها توزیع می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مولوی جمعه گل محرز؛ رئیس امور مهاجرین ولایت استان بلخ گفت: طی سال روان از ۳۵هزار بی جاشده داخلی، توانسته ۶هزار آن را توسط نهادهای همکار، کمک های غذایی و زمستانی نمایند و این مساعدت ها به همکاری نهاد های کمک کننده ادامه دارد.

مولوی ابو ادریس معاون والی (استاندار) بلخ نیز که در مراسم توزیع کمک های ۸ قلم مواد خوراکی و زمستانی برای نزدیک به ۶۰۰ خانواده نیازمند و بی بضاعت در شهر مزارشریف صحبت می کرد؛ از ریاست مهاجرین و نهادهای همکاری خواست که در نحوه توزیع، عدالت را مراعات کرده و برای فقرا و مستحقین واقعی کمک نمایند.

امجد احمد صافی، مسئول توزیع کمک های نهاد خیریه یونین گفت: مهاجرین افغان در آلمان وضعیت اقتصادی مردم افغانستان را نگران کننده دانسته و تصمیم گرفتند تا برای دستگیری از فقرا و بینوایان در زمستان سرد مواد خوراکی و پوشاک توزیع نمایند .

به گفته آقای صافی برای هر خانواده؛ دو بوری (گونی آرد) ، دو بُشکه روغن، یک بوری لوبیا، یک بوری برنج، دو دانه پتو، بالون گاز و بخاری گازی که ارزش آن مبلغ ۱۷ هزار افغانی می گردد امروز توزیع گردید.

مسئول توزیع کمک های زمستانی همچنین گفت: این کمک ها در کل کشور برای شش استان، که سه استان آن در شمال کشور (بلخ، جوزجان، سمنگان) می باشد در آینده نزدیک توزیع می گردد.

زینب یکی از دریافت کنندگان این کمک ها گفت: در این فصل سرد و نداشتن نان آور در خانه از مدت ها به این سو، مواد غذایی در خانه نداشته و در شرایط ناگوار زندگی می کردند.

او از دولت و نهاد های کمک کننده می خواهد که برای قشر فقیر و بی بضاعت توجه نمایند.

قابل ذکر است که روز گذشته نیز یک بازرگان ملی برای نزدیک به ۷ هزار آموزگار در بلخ مواد غذایی توزیع نمود.

 

 

توزیع مواد خوراکی و زمستانی برای نیازمندان در بلخ

توزیع مواد خوراکی و زمستانی برای نیازمندان در بلخ

توزیع مواد خوراکی و زمستانی برای نیازمندان در بلخ

توزیع مواد خوراکی و زمستانی برای نیازمندان در بلخ

توزیع مواد خوراکی و زمستانی برای نیازمندان در بلخ

انتهای پیام/ب

برچسب ها: فقر ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.