ایران قهرمان مسابقات آسیایی کاراته شد

تیم‌های ملی کاراته کشورمان در رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در ۲ بخش کاتا و کومیته قهرمان مسابقات آسیایی کاراته شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در روز پایانی مسابقات آسیایی کاراته در آلماتی قزاقستان با برگزاری دیدار‌های رده بندی و فینال در ۲ بخش کاتا و کومیته مردان و بانوان پیگیری شد.

کاتا و کومیته تیمی بانوان

تیم ملی کاتا تیمی بانوان در دیدار رده بندی به مصاف قزاقستان رفت و کاتارو‌های کشورمان با کسب ۲۴.۴۶ امتیاز در مقابل ۲۳.۴۲ امتیاز قزاق‌ها به برتری رسیدند و مدال برنز را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

تیم ملی کومیته بانوان با ترکیب رزیتا علی پور، طراوت خاکسار، مبینا حیدری، معصومه محسنیان و فاطمه سعادتی در دیدار رده بندی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب قزاقستان شد تا عملکرد نا امیدکننده این تیم در رقابت‌های آسیایی تکمیل شود.

کاتا و کومیته مردان

تیم ملی کاتای تیمی مردان کشورمان نیز با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، میلاد فراز مهر و علی زند در دیدار فینال این رقابت‌ها به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۲۶.۴۸ امتیاز در مقابل ۲۵.۲ امتیاز از ژاپن شکست خورد و در جایگاه دوم قرار گرفت.

تیم ملی کومیته مردان کشورمان با نتیجه ۳ بر یک مقابل قزاقستان شکست خورد و نایب قهرمان این مسابقات شد.

کومیته انفرادی  بانوان و مردان

مبینا حیدری در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم با نتیجه ۹ بر ۲ مقابل کایو سامویا از ژاپن شکست خورد و به مدال نقره این رقابت ها دست یافت.

علی مسکینی، کاراته کای وزن منفی ۶۰ کیلوگرم کشورمان در دیدار پایانی این وزن مقابل عبدالله حمد از اردن با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و به مدال نقره این رقابت‌ها رسید.

ذبیح الله پور شیب، کاراته کای وزن منفی ۸۴ کیلوگرم در فینال این وزن با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل ریکیتو شیمادا از ژاپن را مغلوب کرد و به مدال طلا رسید.

در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم صالح اباذری کاراته کای کشورمان در دیدار پایانی این وزن با نتیجه ۴ بر یک به طارق حمدی عربستانی باخت و به مدال نقره بسنده کرد.

تیم‌های ملی کاراته نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کشورمان در ۲ بخش کاتا و کومیته مردان و بانوان موفق شدند، ۱۴ مدال طلا، ۱۰ نقره و ۱۵ برنز کسب کردند.

ایران قهرمان مسابقات آسیایی کاراته شد


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۷:۵۱ ۰۲ دی ۱۴۰۰
ما به ما میتوانیم .باور داریم
هزاران سال با ابهت در صحنه روزگار بوده ایم و خواهیم بود
مبروک بر جوانان ایران زمین
ما را سربلند کردید .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۲۳:۰۴ ۰۱ دی ۱۴۰۰
ایول خداییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۱ دی ۱۴۰۰
به من چه به تو چه ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۱ دی ۱۴۰۰
سلام از مجلس شورای اسلامی،دولت،بیت رهبری میخواهیم فکری به حال اشتغال چندمیلیون فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار لیسانس و فوق لیسانس،سربازی رفته،عضو خانواده ایثارگر،بسیجی و شورای پایگاه می‌کرد که هر چه دارند از امنیتی هست که این عزیزان فی سبیل الله براشون درست کردند،اینها نه کاری دارند،نه خانه ای،نه خودرویی،حداقل دولت دومیلیارد تومن وام بانکی بدون سود و بدون ضامن به این عزیزان بدند،چون هیشکی ضامن یک بیکار نمیشود.علم بهتر است یا ثروت،عدالت برای همه مردم ایران.نصیروندگرمی.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۱ دی ۱۴۰۰
خدا قوت انشالله در پناه خدا
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۲۰:۵۵ ۰۱ دی ۱۴۰۰
سلام بقوه الهی به تمام ورززشکاران کشورمان که در هر زمینه ورزشی فعالیت دارند آرزوی سلامتی پیروزی سرافرازی موفقیت داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۰۱ دی ۱۴۰۰
ماشاالله ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۱ دی ۱۴۰۰
خیلی های دیگه بودن که نگفتین مثل مارادونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۰۱ دی ۱۴۰۰
دایی علی رفت ترکیه
آخرین اخبار