دستگیری سارقان احشام ساوه

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری باند سارقان احشام خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری ۳ نفر سارق احشام و اعتراف به ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام طی یک ماه گذشته در روستا‌های اطراف شهرستان ساوه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه تشکیل و تحقیقات برای شناسایی سارقان و کشف احشام سرقتی آغاز شد که در ادامه تحقیقات پلیس سرنخ‌هایی از ۳ نفر سارق سابقه دار در این سرقت‌ها بدست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به دستگیری سارقان در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه بیان کرد: سارقان پس از دستگیری به سرقت ۷۲ راس احشام در قالب ۸ فقره سرقت در روستا‌های اطراف شهرستان ساوه اعتراف کردند.

او با اشاره به لزوم تشدید حفاظت فیزیکی از محل نگهداری دام‌ها تصریح کرد: دامداران در صورت امکان محل نگهداری دام را به دوربین مداربسته مجهز کنند و در صورت مشاهده افراد یا خودرو‌های مشکوک در اطراف محل دامداری، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.