حریق یک فروند زیردریایی ارتش رژیم صهیونیستی را از کار انداخت

یک فروند زیردریایی ارتش رژیم صهیونیستی بر اثر آتش سوزی در سواحل حیفا از کار افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، یک فروند زیردریایی ارتش رژیم صهیونیستی در سواحل شهر حیفا که گفته می‌شود بر اثر اشتباه یکی از نیرو‌های کادر فنی آن دچار آتش سوزی شده، متحمل خسارات شدیدی شده و از کار افتاده است.

روزنامه صهیونیستی معاریو در این خصوص نوشت: آتش سوزی سه شنبه گذشته در پایگاه دریایی اسرائیل در شهر ساحلی حیفا مشرف دریای مدیترانه رخ داده است. این حادثه ظاهرا در اثر اشتباه یکی از اعضای کادر فنی رخ داده و خسارات سنگینی به بورد‌های الکترونیکی زیردریایی وارده کرده است که نهایتاً از خدمت خارج شده است.

گفته شده، رژیم صهیونیستی بر اساس گزارش‌های خارجی زیردریایی‌های هسته‌ای در اختیار دارد.

گروه‌های فنی پس از آتش سوزی به تعمیر بورد‌های الکترونیکی اقدام کرده اند، اما منابع آگاه به معاریو گفتند این حادثه می‌توانست پایان بسیار خطرناک تری داشته باشد.

این روزنامه به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: در چارچوب اقدامات حفاظت از اتصالات برقی در یکی از زیردریایی ها، یک آتش سوزی رخ داد و به سرعت بدون به جا گذاشتن مجروح خاموش شد. خسارات مختصری در اثر آتش سوزی به سامانه اتصالات برقی زیردریایی وارد شد و تحقیق درباره حادثه ادامه دارد.

حدود ۴ ماه پیش نیز یک نظامی صهیونیست هنگام اقدامات حفاظتی در یک رزمناو این رژیم وابسته به یک واحد کوماندویی دریایی در اثر آتش سوزی مجروح شد. گزارش‌های عبری حاکی است این اتفاق بر اثر فرمانبرداری نکردن از اقدامات امنیت و سلامت به وقوع پیوست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
درآینده که رژیم پلیدصهیونیستی نابودشودیهودیهای نجس پراکنده دردریا وزمین چه تلکیفی خواهندداشت چه لذتی دارددوباره مظلومان فلسطین واردسرزمین مقدس اسلامی ودرآپارتمانهای شهرک سازی شده مستقروازپنجرهایش بهم سلام وصبخیروعصربخیربگویند
اللهی تمنادارم بدرگاه زودترحقستانی بفرما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
اگه نتونه ثابت کنه غیر هسته ای بوده باید تمام زیردریاییای هسته ایش رو ازش بگیرن
آخرین اخبار