به خواب رفتن عروس در جشن عروسی + فیلم

به خواب رفتن عروس در حین مراسم عروسی موجب حیرت مهمانان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جشن‌های عروسی در هند است و زوج‌های جوان در سراسر این کشور در تلاش برای تبدیل روز عروسی خود به روزی خاطره انگیز هستند. اما گهگاهی انتشار اخبار عجیب از این مراسم به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. مانند عروس جوانی که در یکی از بهترین روز‌ها و شب‌های زندگی اش به خواب رفت.

جشن‌های عروسی تا هند معمولا تا نزدیک صبح ادامه دارد و به همین علت گهگاهی طولانی شدن این مراسم موجب خستگی شدید عروس و داماد‌ها می‌شود. در یکی از ویدئو‌هایی که به تازگی از یک مراسم عروسی منتشر شده عروس جوان را در حالی که در مقابل مهمانان به خواب رفته است نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که داماد در کنار عروس ایستاده، عروس مشغول چرت زدن است. ظاهرا این مراسم عروسی که تا ساعت ۶.۳۰ دقیقه صبح همچنان ادامه داشت موجب خستگی عروس شده بود.


بیشتر بخوانید


یک کاربر محلی در هند با انتشار این ویدئو در اینستاگرام خود نوشت: «اینجا یک عروس خواب آلود. در حالی که ساعت حدود ۶.۳۰ دقیقه صبح بود این مراسم عروسی همچنان ادامه داشت.»

انتشار این ویدئو در اینستاگرام با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران نوشت: «واقعا چه لزومی دارد که مراسم عروسی تا صبح ادامه پیدا کند. این رسم‌ها در مراسم‌های عروسی موجب خستگی مفرط عروس و داماد و مهمانان می‌شود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۰:۴۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
درعوض تو کشور ما اگه یک هفتم عروسی ادامه داشته باشه چشم رو هم نمیگذارن که نکنه خانواده هریک از طرفین یه کم کاری چیزی بکنه و متوجه نشن که بکنن چماق بزنن تو سر طرفشون تا آخر عمر !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
وقتی ده ساعت تو آرایشگان معلومه جنازه اشون میرسه به عروسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
کی از خواب بیدار شده؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
برو بگیر بخواب مهمونا هم مرن خونشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
آخی عزیزم، گناه داره خب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
داماد از الان پیشبند پوشیده.
Iran (Islamic Republic of)
9
۲۲:۱۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
تا 6:30 صبح؟!! چه خبره؟ مهمون ساعت 7 شب بیاد 10 شب هم خدافظ ...
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۲۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
از بس عروسیشون بی حاله انگار اومدن مجلس ختم فاتحه خونیه حلوای امواتشون رو بخورن بروند !!! باید در مجلس عقد عروسی زنان و مردان در مکانهای مجزای خودشان باشند مختلط نباشند و محرم و نامحرمان از هم جدا باشند ولی پر شور حرارت و باحال مولودی خوانی کف زنی و کلزنی و رقص آوازهای سنتی خودشان را در قسمت زنان و مردانه داشته باشند نه مثل این مجلس عروسی یخ بی حال واقعا که !!! . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
بچه بیا پایین سرمون درد گرفت
آخرین اخبار