شهروندان از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها خودداری کنند

شرکت آب منطقه ای استان قزوین از شهروندان خواست به دلیل افزایش بارشها و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها جدا خودداری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای با توجه به تغییرات شرایط آب و هوایی به مردم هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: بر اساس اخطاریه‌ها و هشدار‌های صادر شده از سوی سازمان هواشناسی، احتمال وقوع بارش‌های پاییزی با شدت نسبتا بالا از اواخر امروز دوشنبه ۲۹ آذرماه تا فردا سه شنبه ۳۰ آذرماه در مناطق مختلف استان و خطر آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها، مسیل‌ها وجود دارد.

شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین از شهروندان درخواست کرده است از هرگونه نزدیک شدن، تردد، استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها، آبراهه ها، دریاچه ها، سد‌ها و دیگر تاسیسات آبی و نقاط پر خطر جدا خودداری کنند و ضمن خارج کردن ماشین آلات و ادوات از بستر، حریم رودخانه‌ها و مسیل هابرای مقابله با حوادث احتمالی موارد ایمنی را کاملا رعایت کنند.

در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین اظهارامیدواری شده است با رعایت کامل نکات ایمنی و توجه به هشدار‌ها از هرگونه حادثه احتمالی در ایام پربارش پیشگیری شود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.