استانداری کرمانشاه رتبه برتر کشور را کسب کرد

استانداری کرمانشاه بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد چهارساله استانداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور در حوزه ارتقای سلامت اداری، مقابله با فساد و صیانت از حقوق از شهروندی در نظام اداری رتبه برتر کشور را کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بازوند استاندار کرمانشاه گفت : کسب رتبه برتر استانداری کرمانشاه حاکی از انجام امور بر پایه قانون مداری، پاسخگویی، شفافیت، عدالت و انصاف توسط کلیه همکاران سخت کوش و با اخلاص است و به این مهم با تمام وجود افتخار می‌کنم.

او گفت : امروز بسیار خوشحال و خرسند هستم که بر اساس این گزارش اعلام کنم کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها برای تحقق آنچه خدمتگزاری به مردم، افزایش رضایتمندی خدمت گیرندگان، مقابله با فساد، بهبود فرهنگ سازمانی و تقویت ارزش‌های دینی و اخلاقی در رفتار سازمانی و شغلی کارکنان، ارتقای فرهنگ عمومی و تقویت نظارت مردمی، شفاف سازی انجام امور و فعالیت‌ها و افزایش پاسخگویی، حفظ کرامت انسانی و رفتار محترمانه و اسلامی، ایجاد حق دسترسی آسان و سریع به خدمات اداری است؛ درکشور سرآمد هستند و در زمینه انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره‌وری، استقرار و توسعه سامانه‌های الکترونیکی، نظارت، کنترل و آموزش، مهارت و برقراری نظام شایسته سالاری در انتخاب‌ها و انتصاب‌ها در جایگاهی ارزشمند قرار گرفته اند.

نماینده عالی دولت در استان تحقق این مهم را نقطه قوتی برای ستاد مدیریت استان ذکر کرد و افزود: رعایت دقیق قانون و انجام امور اداری مراجعین بدون درنظر گرفتن هر گونه سلیقه و گرایش شخصی را نشان از تعهد، اخلاص و مسوولیت پذیری همکاران استانداری و فرمانداری‌ها دانست و گفت: در چهار سال گذشته اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق تصمیمات و اقدامات اداری را به ویژه در حوزه حقوق و منافع شهروندان در اولویت دادیم و با مشارکت، همراهی و همدلی مردم و مسوولین ضمن پشت سرگذاشتن بحران‌ها تلاش کردیم مسیر توسعه نیز تداوم یابد و امروز افتخار داریم که در بهبود شاخص‌های کمی و کیفی توسعه روند بسیار مطلوبی را داریم و کرمانشاه در مسیر پیشرفت و در ریل توسعه قرار گرفته است.

مقام ارشد استان افزود: می‌توان گفت سلامت اداری یعنی نظام اداری با رعایت اصول و مقررات اداری حاکم و با توجه به نظم اداری از قبل طراحی شده، وظایف خود را به خوبی و برای نیل به بهره وری سازمانی اجرا و به مطالبه و درخواست شهروندان مبنی بر توزیع عادلانه خدمت به مردم توجه نموده است که بی شک نشان از مدیریت و رهبری قوی، صادقانه و انسجام درونی نظام اداری دارد.

بازوند ادامه داد: با مردم عهد بسته ایم که تا آخرین لحظه از هر گونه خدمت رسانی کوتاهی نکنیم و زمانی که رتبه برتر استانداری کرمانشاه در سلامت اداری اعلام می‌شود نشان از اعتقاد و عنایت مجموعه مدیریتی استانداری و فرمانداری‌ها به این مهم دارد و امروز بسیار خوشحال هستیم که طی این سال‌ها با چنین مجموعه‌ای همکار بوده و هستیم.

او گفت: عملکرد و تلاش مجموعه ستادی استانداری بر روند توسعه و پیشرفت استان بسیار اثرگذار است و هرچه این تلاش بیشتر شود؛ انگیزه مجموعه مدیریتی استان برای پیشرفت افزایش پیدا می­کند.

استاندار کرمانشاه کسب این رتبه را مرهون تلاش همه مجموعه ستادی و حاکمیتی استانداری و فرمانداری‌ها عنوان کرد و افزود: باید صمیمانه از تلاش و توجه همه همکاران خود چه در مجموعه ستادی استانداری و چه در فرمانداری‌ها به موضوع سلامت اداری تقدیر و تشکر کنم و این مهم باید سرلوحة کاری تمام دستگاه‌های اجرایی استان قرار بگیرد.

مقام عالی استان گفت: بدون شک با اعتقاد به سلامت اداری کار‌ها بهتر و دقیق‌تر پیگیری می‌شود که این مهم توسعه روزافزون استان را در تمامی زمینه‌ها به همراه خواهد داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۴۸ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
خیلی مرد با وجدان و با شرفیه امیدوارم سالم و سلامت باشن