تابلوهای هشدار اداره راه روی دوش سارق

سرپرست فرماندهی انتظامی سیرجان از دستگیری سارق تابلو‌های هشدار دهنده اداره راه هنگام سرقت در یکی از معابر این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ منصور رمضان نژاد سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی"خیرآباد" هنگام گشت زنی در اواخر شب در محور"سیرجان-شیراز" به یک دستگاه خودروی پراید که پلاک‌های آن مخدوش و نزدیک جاده پارک شده بود مشکوک شدند.

او افزود: ماموران با توقف چند ساعته و پایش نامحسوس این محل متوجه شدند راننده این خودرو با استفاده از کپسول هوابرش در حال سرقت تابلو‌های هشدار دهنده اداره راه است که بلافاصله این فرد را دستگیر و به پاسگاه منتقل کردند.

سرهنگ رمضان نژاد تصریح کرد: ماموران از خودروی پراید متعلق به متهم نیز تعدادی آهن آلات و پایه‌های مربوط به تابلو‌های هشدار دهنده را کشف و در ادامه این متهم را به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی"سیرجان"با اشاره به امکان وقوع حوادث و خطرات رانندگی به سبب سرقت و فقدان تابلو‌های هشدار دهنده، از شهروندان و رانندگان عبوری تمامی محور‌ها خواست: در صورت مشاهده اینگونه موارد و افراد مشکوک بلافاصله موضوع را به ۱۱۰ و یا اولین مقر انتظامی و پلیس راه یا راهور اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ح

برچسب ها: تابلوهای ، آهن آلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار