هویت شهیدگمنام مدفون در پارک جنگلی اسدآباد اعلام شد

با اعلام نتایج آزمایش دی ان ای هویت شهیدگمنام مدفون در پارک جنگلی اسدآباد اعلام شد و انتظار ۳۶ ساله‌ی مادر شهید حمید رضا ترابی به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سعید کتابی،فرماندار اسدآباد گفت: هویت شهید گمنام آرمیده در پارک جنگلی گردنه اسدآباد  مشخص شد.

او افزود :حمید رضا ترابی یکی از شهدای گمنام آرمیده در گردنه اسدآباد واقع در پارک شهید مدنی است که هویت این شهید والا مقام چندی پیش از طریق آزمایش های DNA مشخص شده و امروز  این موضوع به اطلاع مادر و پدر گرانقدر این شهید رسید.

فرماندار اسداباد افزود:حمید رضا ترابی متولد سال ۱۳۴۷ عضو گردان تخریب لشکر انصار الحسین همدان بوده که دریکم اسفند سال ۱۳۶۴ در جاده ام القصر فاو به شهادت رسید  و در سال ۹۱ به عنوان یکی از شهیدان گمنام در گردنه اسدآباد واقع در پارک جنگلی شهید مدنی به خاک سپرده شده است.

این شهید گرانقدر اصالتی همدانی دارد اما خانواده او ساکن تهران هستند.

فرماندار اسدآباد بیان کرد:برنامه های  استقبال از خانواده این شهید والا مقام در اسدآباد بعد از هماهنگی های لازم ، به همشهریان  اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسمی
۱۲:۵۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
سلام این شهید فامیل نزدیک ماست اصالت ایشان شمالی هست چون هویت ایشان مشخص نبود در همدان به خاک سپردن ببخشید اطلاعات غلط به مردم ندین