بهاری: دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با کل بودجه ورزش آذربایجان غربی است

مربی تیم فوتبال نود ارومیه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در جام حذفی صحبت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی بهاری، مربی تیم فوتبال نود ارومیه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در جام حذفی اظهار داشت: فردا یک فرصت خوب است تا عملکرد خودمان را نشان دهیم. باشگاه ما از سال ۹۰ در قالب یک مدرسه فوتبال کارش را آغاز کرد و اکنون یکی از جوان‌ترین و بومی‌ترین تیم‌های ایران هستیم.

او افزود: بازی با استقلال سخت و نابرابر است، زیرا دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با کل بودجه ورزش استان آذربایجان غربی است. فردا یک جنگ نابرابر را شاهد هستیم، اما ما روی همت و غیرت و تلاش و استعداد بازیکنان‌مان حساب می‌کنیم. بازیکنان ما از آکادمی تیم ما آمده‌اند و مال شهر ارومیه هستند و فردا می‌توانند توانمندی خودشان را نشان دهند.

بهاری گفت: مسیر خوبی را تیم نود ارومیه در ۱۰ سال اخیر طی کرده و از مدیران می‌خواهم به ما کمک کنند. ما در سال ۹۷ هم که با پرسپولیس بازی کردیم اشتباهات داوری به ضرر ما شد و یک بر صفر بازنده شدیم در همان سال پرسپولیس فینالیست آسیا شد، اما اشتباهات داوری در آن بازی به ضرر تیم ما بود.


بیشتر بخوانید


وی گفت:ارومیه شهرستانی با استعداد‌های فراوان است من از این تریبون استفاده می‌کنم و امیدوارم مسؤولان وزارت ورزش و جوانان به استان‌های محرومی مثل ما نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

بهاری در مورد اینکه ممکن است تیم نود شگفتی خلق کند گفت: نود در مقطعی که در جام حذفی حضور داشته بازی‌های خوبی را انجام داده سال ۹۷ با اشتباه داوری پرسپولیس یک بر صفر ما را برد.در بازی با تراکتور هم ۱۲۰ دقیقه با تراکتور کهکشانی و مصطفی دنیزی مساوی کردیم و در پنالتی باختیم. استقلال تیم قابل احترامی است در فوتبال هزار جور اتفاق ممکن است رخ بدهد، اما ما به غیرت و توانایی بازیکنان‌مان ایمان داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار