رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

پروژه‌های خیر ساز ناحیه یک اهواز تکمیل خواهند شد

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در حاشیه بازدید از پروژ‌های در حال ساخت ناحیه یک اهواز از تکمیل این پروژه‌ها در ماه‌های آینده خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرالله رخشانی مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژ‌های در حال ساخت ناحیه یک اهواز، گفت: پروژه‌های در حال ساخت این ناحیه در ماه آینده تکمیل خواهند شد.

او ضمن بازدید از مدرسه خیر ساز «دکتر مصلی نژاد»، افزود: این پروژه آموزشی خیر ساز که پیشرفت قابل توجهی داشته است در ماه آینده به بهره داری خواهد رسید.

رخشانی مهر اضافه کرد: پروژه انجمن حامی در مدرسه خاطره (سمیه سابق) و مدرسه کریشان ۳ نیز در ماه‌های آینده به سرانجام خواهند رسید.

فرهنگیان ناحیه یک اهواز، آموزش مقاله نویسی دیدند

همچنین صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری کارگاه مقاله نویسی ویژه فرهنگیان پژوهشگر ناحیه یک اهواز، همزمان با هفته پژوهش و فناوری خبر داد.

او با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در هفته پژوهش و فناوری در ناحیه یک اهواز، گفت: کارگاه مقاله نویسی ویژه فرهنگیان این ناحیه و از سوی معاونت پژوهش و آموزش نیروی انسانی اجرا شد.

نیسی گمراوی افزود: آقا ملا پور معاونت پژوهش و فناوری ناحیه یک اهواز به ارائه مطالب در زمینه مقاله نویسی پرداخت.

گفتی است، ناصری پور مدیر پژوهش کده آموزش و پرورش خوزستان در این کارگاه حضور یافت.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.