رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

ظرفیت جوانان در مدیریت و توسعه شهری به کار گرفته شود

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان کشور گفت: از ظرفیت جوانان که می‌توانند در مدیریت و توسعه شهری نقش‌آفرین باشند نهایت استفاده شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی دیشب رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه پنجمین گفتمان ملی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری در تالار شهروند اصفهان گفت: در عنوان این جشنواره ۲ واژه مهم جوانان و توسعه پایدار وجود دارد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب بر بحث جوانان و استفاده از آنان در بخش‌های مختلف کشور تاکید دارند، اما متاسفانه نه در دولت و نه در مجلس شورای اسلامی آنطور که باید و شاید از وجود پرشور، پرنشاط و دانش جوانانی که در دانشگاه‌ها حرف برای گفتن دارند استفاده نمی‌کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکسری از مدیران نیز فقط به یک برگه کاغذ اکتفا کرده و این افراد را فقط به عنوان مشاوران جوان انتخاب می‌کنند.

وی گفت: اگر از این جوانان نخبه استفاده شده و دانشگاه‌ها به این امر ورود پیدا کرده و از پایان نامه دانشجویان حمایت کرده بودند و حل علمی برخی مسائل کشور را به دانشجویان سپرده بودند امروز بسیاری از مشکلات مانند خشکسالی و فرونشست زمین را نداشتیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی با بیان اینکه نقش دانشگاه‌ها در سال‌های اخیر کم رنگ بوده است، گفت آثار تاریخی سرمایه‌هایی است که با هیچ چیز مانند نفت و طلا قابل مقایسه نیست و میراث ارزشمندی که در استان اصفهان وجود دارد و اصالت و تمدن ملت ایران را اثبات می‌کند به واسطه فرونشست زمین در حال از دست رفتن است.

وی با اشاره به اینکه شاید برخی‌ها اصفهان را زیاده‌خواه بنامند، گفت: در بحث تالاب گاوخونی بار‌ها گفته‌ایم که این تالاب یک خطر برای کل کشور است و گردوغبار سمی که این تالاب دارد استان تهران را هم تهدید می‌کند درحالیکه مسوولان باید سال‌ها پیش برای این موضوع فکر و برنامه‌ریزی می‌کردند.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث مسکن ملی یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم است، اما از شهرسازی اسلامی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است و بتوان از آن در توسعه پایدار استفاده کرد صحبت نشده است.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
احسنت ،خداوند این اتفاق مثبت انجام شود اگر مدیر و مسئول با افکار بگذارند.
آخرین اخبار