در گفت وگوی باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

سامانه بارشی امشب وارد کشور می شود

کارشناس هواشناسی گفت: به تدریج از امشب سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و زمینه ساز بارش پراکنده در برخی نقاط آذربایجان غربی می‌شود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب برای برخی نقاط خوزستان، فارس و بوشهر بارش پراکنده پیش بینی می شود، گفت: به تدریج از امشب سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود و زمینه ساز بارش پراکنده در برخی نقاط آذربایجان غربی می شود.

او ادامه داد: روز جمعه سامانه بارشی نیمه غربی کشور و در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی سبب بارش باران وزش باد رعد و برق و در ارتفاعات و نقاط سردسیر سبب بارش برف می شود.

ضیائیان اظهار کرد: روز شنبه این شرایط در غرب و جنوب غرب برخی نقاط مرکز ارتفاعات البرز و زاگرس و همچینن استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز زنجان قزوین و البرز و تهران ادامه خواهد داشت.

او درباره آب وهوای تهران هم گفت: آسمان تهران ابری به تدریج نیمه ابری همراه با غبار محلی است و بیشترین دمای تهران ۱۰ درجه و کم ترین آن ۳ درجه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
خدایا یه بارون بده زمینت خشکه ،حیوانات گشنن،مردم اگه بد شدن،حیونا چه گناهی کردن،نزار تر وخشک با هم بسوزن،الهی از فضلت ببخش به ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
یه خبری بدین اگه اطلاع دارین تو بندرعباس بارون میاد،دلمون خوش شه خسته شدیم از خشکسالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
چرابندرعباس اصلن بارون نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
سلام از مجلس شورای اسلامی،رئیس جمهور،بیت مقام معظم رهبری میخواهیم فکری به حال اشتغال چندمیلیون فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار لیسانس و فوق لیسانس،سربازی رفته،عضو خانواده ایثارگر،بسیجی و شورای پایگاه می‌کرد که هر چه دارند از امنیتی هست که این عزیزان فی سبیل الله براشون درست کردند،اینها نه کاری دارند،نه خانه ای،نه خودرویی،حداقل دولت دومیلیارد تومن وام بانکی بدون سود و بدون ضامن به این عزیزان بدند،چون هیشکی ضامن یک بیکار نمیشود.علم بهتر است یا ثروت،عدالت برای همه مردم ایران.نصیروندگرمی.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
سلام. شکر خدا الان در تبریز قشنگ برف میاد. شکرت خدای من.
France
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
امروز جمعه است و اینجا تهران. هوا آفتابی است. چرا بارون نمی یاد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
الان دوهفته که میگید بارون میخاد بیاد پس کو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
چرا تهران بارون نمیباره چرا برف نمیاد
آخرین اخبار