حمایت شهرداری رشت از تیم سپیدرود

شهرداری رشت لایحه کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به باشگاه سپیدرود را تدوین و روانه صحن علنی شورای شهر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، امیر حسین علوی، شهردار رشت گفت: شهرداری با توجه به شرایط بحرانی تیم سپیدرود ضمن اعلام حمایت از این باشگاه جهت کمک‌های لجستیکی و مالی، لایحه کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به این باشگاه را تدوین و روانه صحن علنی شورای شهر کرد.

او با تاکید بر اینکه در حال حاضر تیم سپیدرود رشت به دلیل بدهی‌های انباشته شده از سال‌های قبل و سقوط به لیگ دسته دوم در شرایط بحرانی ویژه قرار دارد، افزود: درخواست کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به این باشگاه را دارم و خواهشمندم شورای محترم شهر در جهت طرح این موضوع در جلسه آینده صحن علنی و تبادل نظر با اعضای شورا اقدام فرمایند.

شهردار رشت گفت: فوتبال، حرف اول ورزش رشت را میزند و این رشته بیشترین علاقه‌مند را بین رشته‌های ورزشی در شهر باران دارد و ایجاد نشاط اجتماعی به ویژه در بین نسل جوان از دیگر مواردی است که به عنوان یکی از وظایف مهم شهرداری‌ها می‌باشد.

از آنجا که ارائه کمک‌های مالی به باشگاه‌های ورزشی نظیر تیم ریشه‌دار سپیدرود در رویکرد جدید مدیریت شهری نوعی سرمایه گذاری محسوب میشود، امیر حسین علوی نیز در همین راستا اظهار امیدواری کرد که شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت در سایه تعامل سازنده و با کمک به تیم فوتبال سپیدرود رشت موجبات خروج این تیم را از بحران فراهم سازند و اجازه ندهند بر اثر گذشت زمان بر حجم مشکلات این تیم با ارزش افزوده شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.