استقبال از سرمایه‌گذاری در بخش صنایع هوایی در گیلان

استاندار گیلان گفت: برای گسترش صنایع هوایی در استان آمادگی داریم هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسدالله عباسی، استاندار گیلان در دیدار با افشین خواجه فرد، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در رشت و غرفه این سازمان، تولیدات داخلی را افتخاری برای کشور و مردم دانست و گفت: ایران اسلامی توانمندی‌های بالایی دارد که با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و رویکرد رئیس جمهوری، باید از آن‌ها برای پیشرفت کشور استفاده کرد.

او موقعیت بی نظیر جغرافیایی گیلان، منطقه آزاد انزلی، نیروی انسانی و فارغ التحصیلان نخبه در استان را از موهبت‌های گیلان عنوان کرد و افزود: آمادگی داریم برای گسترش صنایع هوایی در استان هماهنگی کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت کریدور شمال - جنوب و جایگاه استان در تکمیل این کریدور مهم از سرمایه‌گذاری در بخش صنایع هوایی در استان استقبال کرد.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح هم در این دیدار، با ابراز خرسندی از ملاقات با استاندار گیلان و بازدید از غرفه این سازمان در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید گفت: صنعت هوایی ویژگی‌های منحصربفردی دارد و یکی از عوامل موفقیت ما، وحدت فرماندهی در این صنعت است که توانسته ایم روند تکاملی را طی کنیم.

افشین خواجه فرد با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای رشد کشورمان در این صنعت، تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی گیلان با توسعه صنعت هوایی، می‌توانیم تعداد زیادی شغل مرتبط با این صنعت در استان ایجاد کنیم.


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.