فرماندار ویژه دزفول:

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برند سازی برای محصولات است

فرهمندپور گفت: دزفول در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های متعدد است و یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما برندسازی تولیدات شهرستان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول گفت: دزفول در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های متعدد است و یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما برندسازی تولیدات شهرستان است که تاکنون یک فرصت حمایتی برای تحقق این مهم ایجاد نشده است.

او افزود: برنج عنبربو که در دزفول کشت می‌شود با برنج استان‌های شمالی برابری می‌کند و همچنین در مرکز تحقیقات کشاورزی صفی آباد دزفول نیز چند نوع محصول خاص از جمله یک نوع گردو کشت می‌شود که تا پیش از این صرفاً در مناطق سردسیر کشت می‌شد.

فرهمند پور با تاکید بر لزوم به نمایش گذاشته شدن ظرفیت‌ها و تولیدات دزفول خواستار مساعدت و حمایت‌های مالی و معنوی مسئولان استانی شد.

فرماندار ویژه دزفول اضافه کرد: بیش از ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه مشاغل خانگی ویژه بانوان عشایر و روستایی دزفول با مساعدت استانداری و مدیر کل امور بانوان استانداری اختصاص یافت و معاون استاندار پیشنهاد داده که چنین نمایشگاهی توسط بانوان روستایی و عشایر دزفول در اهواز برپا شود که جای قدردانی دارد.

این مقام مسئول گفت: دو بازارچه دائمی مشاغل خانگی به همت شهرداری در جنوب و شمال دزفول احداث شده که بزودی به بهره برداری می‌رسند و ضمن اینکه تعدادی از غرفه‌های این بازارچه‌ها در اختیار کمیسیون امور بانوان فرمانداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار