شهادت ۳۰ مدافع امنیت در چند ماه اخیر

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از شهادت ۳۰ نفر از نیروهای پلیس در اقصی نقاط کشور در چند ماه اخیر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه یادواره شهدای امنیت در اصفهان گفت: همه شهدا برای ما عزیز هستند، اما به شهدای امنیت کمتر توجه شده و خیلی از این عزیزان برای مردم ما ناشناخته‌اند و کمتر از ایثارگری، شجاعت و رشادتی که آنها داشتند مطلع هستند.

وی گفت: امروز به همت فرماندهان انتظامی، ارتش، سپاه، دستگاه قضائی و اطلاعاتی استان اصفهان کنگره بسیار بزرگ و با شکوهی برای یادبود شهدای امنیت برگزار شد که جا دارد تا از همه دست اندرکاران این کنگره تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز آرامش، آسایش و امنیتی که در کشور داریم را مدیون این شهدای عزیز هستیم، گفت: باید خانواده‌های این عزیزان هم بدانند که شهدای آنها چقدر فعالیت کردند و چقدر در امنیت کشور تاثیرگذار بودند.

سردار اشتری گفت: امیدواریم به واسطه خون شهدا و همتی که مسئولان، نیروهای مسلح، دستگاه قضائی و امنیتی خواهند کرد امنیت کشور را روز به روز را ارتقا دهیم و ان‌شاء‌الله شرمنده شهدا نباشیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در پاسخ به سوالی پیرامون آمار شهدای امنیت، گفت: در چند ماهه اخیر حدود ۳۰ شهید داشتیم که در راه امنیت به شهادت رسیدند، البته تعدادی از شهدای امر به معروف هستند و برخی نیز از شهدای دستگاه قضائی، اما آمار آنها از شهدای انتظامی کمتر است.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه باید به شهدای امر به معروف و نهی از منکر توجه بیشتری شود، گفت: این شهدا وابسته به هیچ سازمانی نیستند و برای احیای یک فریضه الهی با هماهنگی و سازماندهی که صورت گرفته بود ورود پیدا کردند و تعداد زیادی از آنها در طول سال‌های گذشته به شهادت رسیدند که باید یاد و خاطره آنها را هم گرامی بداریم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار