حسینی: اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس هستند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی برابر تیم پیکان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی برابر پیکان گفت: زمین خوب نبود، اما خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز خیلی خوب را بگیریم.

او درباره این که در اواخر بازی به داور اعتراضات زیادی داشت، گفت: همه اعتراض می‌کنند. متاسفانه داوری‌ها و اشتباهات داوری خیلی به ضرر ما شده اند. در چند بازی این شرایط وجود داشت. متاسفانه دیگران در مصاحبه‌هایشان هرچه می‌خواهند می‌گویند و شرایط را برای ما سخت می‌کنند. باید کارمان را بهتر انجام بدهیم. مجید صدری باید وقت و تمرکز بیشتری برای تیم بگذارد و کار‌های بهتری انجام بدهد تا شرایطمان بهتر شود.

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره پنالتی تیم پیکان گفت: در این مورد بهتر است کارشناسان صحبت کنند، اما داوران سوت می‌زنند و هرچه هم بگوییم می‌گویند کارشناسان باید ببینند. اعتراض ما مسئله دیگری است. نباید فکر کنند که حرف نمی‌زنیم. هر کسی هرچه دلش می‌خواهد می‌تواند بگوید و هر کاری دلشان بخواهد می‌توانند انجام بدهند. شرایط مدیریت و مدیرعامل باید به گونه‌ای باشد که همه با هم باشیم و بتوانیم جواب این دوستان را بدهیم.

حسینی درباره حضور هواداران این تیم جلوی وزارت ورزش گفت: در این چند سال که قهرمان شدیم، خیلی مسائل پشت برد‌ها و قهرمانی‌ها پنهان شدند و متاسفانه هرکسی هر کاری خواست انجام داد. چند بار گفتم باید با سند صحبت کنیم، اما متاسفانه هیچکس این کار را انجام نداد. این ها مسائلی هستند که در چند سال قبل برای ما وجود داشت و ما می‌دانستیم شرایطمان این طور سخت می‌شود؛ اما آن زمان که قهرمان شدیم، همه پشت این قهرمانی‌ها پنهان شدند و هر مدیرعاملی آمد هر کاری دوست داشت انجام داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار