گشایش نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور در تبریز

نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور، کم سرمایه به همت اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای آذربایجان‌شرقی به مدت ۲ روز در تبریز گشایش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی در مراسم گشایش نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور گفت:  نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه‌بر مهارت آموزی را به‌عنوان حرکت پژوهشی در جامعه رواج می‌دهد.

عابدین خرّم افزود: این مجموعه، نمایشگاه مهارت آموزی است که تعدادی از جوانان در حرفه‌های مختلف آموزش دیده و وارد بازارکار و تولید شده‌اند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه برای جوانان علاقمندی است که با کمترین هزینه، بیشترین تولید را انجام داده و بدون بروکراسی اداری، آموزش دیده و وارد بازار کار شده‌اند و عمده تولیدات آن‌ها نیز مورد نیاز جامعه است.

فتحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ اشتغالزایی مهارت آموختگان با سرمایه خرد، ترویج و گسترش فرهنگ مهارت آموزی و ارتقای فرهنگ کار و کارآفرین در جامعه، در حال برگزاری است و مهارت آموختگان با سرمایه خرد حمایت می‌کنیم.

این نمایشگاه روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۴ و ۲۵ آذر ماه در محل مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای سه تبریز واقع در ۲۵ متری رجایی شهر، میدان دکتر حسابی، جنب مرکز بهداشت شهید بالاپور برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.