مجیدی: بازی مهمی را بردیم

کمک مربی تیم فوتبال استقلال درباره بازی تیمش با سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  فرزاد مجیدی، کمک مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: از پیروزی خوشحالیم. مجموعه‌ای که تلاش می‌کند، نتیجه زحماتش را می‌گیرد. خدا را شکر بازی مهمی را بردیم. سپاهان تیم خوب و قابل احترامی است و مربی خوبی دارد. برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

مجیدی درباره بیانیه مشترک چند باشگاه در خصوص بازیکن گابنی گل گهر گفت: اجازه دهید درباره مسائلی که به من مربوط است، صحبت کنم. باشگاه مدیرعامل و مدیر حقوقی دارد. مردم واقعیت‌ها را می‌دانند. ما دنبال حق خودمان نیستیم و حق میلیون‌ها نفر در میان است.

او با اشاره به غیبت هواداران در بازی‌ها گفت: حیف این بازی‌ها که برگزار می‌شوند. کار و تلاش می‌کنیم، اما هوادار استقلال نیست. لذت برد اگر هواداران بودند، بیشتر بود. جای آن‌ها خالی است. امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که آن‌ها هم در ورزشگاه باشند. امسال سال خیلی خوبی است. در حال تلاش هستیم، اما جای هواداران خیلی خالی است و خیلی ناراحتم.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه داده نمی‌شود، گفت: این موضوع در حیطه کاری من نیست. از مسئولان باشگاه، سازمان لیگ و برگزاری مسابقات باید سوال کنید. دلمان برای هواداران خیلی تنگ شده است. به مجموعه و هواداران استقلال تبریک می‌گویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار