امانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

توسعه سامانه شفافیت در مدیریت شهری/ تمام فرایند‌های شهرداری تهران باید شفاف شود

عضو شورای شهر تهران گفت: هرجا که احتمال خطا و بروز رانت و فساد است باید شهرداری آن را شفاف سازی کند و مردم دسترسی داشته باشند.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سامانه شفافیت یکی از کارهای خوب مدیریت شهری دوره گذشته بوده اما آنها نتوانستند کامل آن را به نتیجه برسانند و انجام دهند، اقداماتی کردند اما به دلیل اینکه به پایان کارشان نزدیک شدند نتوانستند تکمیل و توسعه  داشته باشند.

وی ادامه داد: ما در این دوره باید سامانه شفافیت را توسعه دهیم و آن را به روز رسانی کنیم، هفته گذشته رییس کمیته شفافیت و هوشمندسازی در ابن باره تذکری هم ارائه کردند که در همین راستا بود، برند آقای زاکانی مبارزه با فساد و رانت است به همین دلیل باید از این ظرفیت استفاده کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: برای شفاف سازی تمام فرایندهای شهرداری تهران این سامانه  باید به روز شود، هرجا که احتمال خطا و بروز رانت و فساد است باید شهرداری آن را شفاف سازی کند و مردم دسترسی داشته باشند و در جریان باشند.

امانی درباره به روز رسانی سامانه شفافیت شهرداری تهران گفت: فکر می کنم چون حجم کارشان زیاد است این کار انجام نشده و ما به شکل جدی مطالبه می کنیم البته هنوز درباره موضوع هوشمندسازی و شهرداری الکترونیک به جمع بندی نرسیدند و برنامه هایی دارند تحلیل ما این است زمان زیادی گذشته و فرصت تمام شده امیدواریم اتفاق خوبی در این زمینه رخ دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار