جلسه شورای فرهنگ عمومی کوهبنان برگزار شد

امام جمعه کوهبنان گفت: مراسم نهم دی ماه در محوطه آموزش و پرورش قدیم ساعت ۱۰ صبح با رعایت کامل مسائل بهداشتی برگزار خواهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه شورای فرهنگ عمومی کوهبنان به منظور برنامه ریزی مراسم نهم دی ماه و موضوع احداث مجتمع فرهنگی و مذهبی دهستان جور با حضور اکثریت اعضا در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

حمید گلستانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان گفت: حدود نود درصد مصوبات جلسه قبل اجرایی شدند در بحث مسابقه نقاشی ۱۳ آبان بیش از ۲۵۰ اثر به ارشاد اسلامی شهرستان ارسال شد که از ۲۵ اثر برگزیده دانش آموزی با اهدای هدایایی تجلیل شد.
اوافزود: در بحث فعالیت‌های قرانی کلاس‌های آموزشی و برگزاری جلسات قرانی به همت اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان در حال انجام است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان بیان داشت: یکی از روز‌های ماندگار در تاریخ انقلاب روز نهم دی ماه هست که باید با برنامه ریزی مراسمی در خور شان برگزار شود.

گلستانی تاکید کرد: دهستان جور از جمله دهستان‌های پرجمعیت شهرستان است که جمعی از هیات امنای فاطمیه درخواست زمین جهت احداث مجتمع فرهنگی و مذهبی دارند.

حسین سالاری فرماندار کوهبنان گفت: دستور العمل مراسم روز میثاق امت با ولایت و رهبری ابلاغ شده که به صورت اجتماع محور هست لذا بایستی اطلاع رسانی عمومی صورت گیرد که در صورت شرایط مساعد از نظر رنگ بندی شهرستان مراسمی در شان روز نهم دی برگزار شود.

او افزود: به منظور گرامی داشت روز میثاق امت با ولایت و رهبری جا دارد که فضاسازی به همت ادارات و شهرداری به مناسبت این روز انجام شود.

حجت الاسلام جعفری امام جمعه کوهبنان گفت: مراسم نهم دی ماه در محوطه آموزش و پرورش قدیم ساعت ۱۰ صبح با رعایت کامل مسائل بهداشتی برگزار خواهد.

او افزود: با توجه به مشکل پیش آمده در رابطه با دانشگاه پیام نور کوهبنان با پیگیری‌های عفت شریعتی نماینده مردم شهرستان در مجلس او درخواست تثبیت، افزایش رشته‌ها و استقلال این واحد دانشگاهی طبق روال سال‌های قبل را دارند.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری آینده کشور ما آینده روشنی است لذا باید به مردم خصوصا جوانان امید دارد و آنان را در رسیدن به هدف یاری نمود.

او افزود: تعدادی از اهالی دهستان جور در صدد هستند با احداث مجتمع فرهنگی و مذهبی نسبت به ساخت مسجد، فاطمیه، پایگاه مقاومت بسیج، خانه عالم و.. اقدام کنند که جا دارد، بنیاد مسکن همکاری لازم را با هیات امنا طبق قوانین و مقررات داشته باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.