آمادگی علماء و متنفذین اهل سنت زاهدان بر هماهنگی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی

مولوی طیب مدرس حوزه دارالعلوم مسجد مکی زاهدان گفت: علماء و متنفذین اهل سنت زاهدان بر هماهنگی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی توسط پلیس آمادگی دارند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  مولوی طیب" یکی ازعلماء و مدرس حوزه دارالعلوم مسجد مکی زاهدان در جلسه هماهنگی شورای معتمد پلیس، گفت: آمادگی داریم که در نقاط مختلف شهرزاهدان با علماء وریش سفیدان ومتنفذین هماهنگی لازم را برای طرح مطلوب امنیت اجتماعی پلیس به نحواحسن انجام دهیم.

در راستای اجرای توسعه شورای معتمد پلیس و ارتقای امنیت اجتماعی جلسه تعاملی با حضور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان و معتمدین و مسئولان حوزه دارالعلوم مسجد مکی در محل دفتر اجتماعی آن مسجد برگزارشد.

در این جلسه که تعدادی از ریش سفیدان و سران طوایف و علما حضورداشتند؛ سرهنگ "علی رحیمی" معاون اجتماعی استان با قدردانی از میزبانی مسئولان و اعضای شرکت کننده در این جلسه؛ افزود: شورای معتمد پلیس، علماء، ریش سفیدان، سران طوایف و ساکنان محلات ظرفیت مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هستند.

معاون اجتماعی پلیس استان گفت: در این طرح می‌توان با همفکری و تصمیم گیری مناسب عوامل آسیب زا و از وقوع جرایم من جمله ارتکاب سرقت، سوء مصرف مواد مخدر و شناسایی سایرناهنجاری‌ها جلوگیری به عمل آورد و محلات را از لوث وجود این آسیب‌ها پاک کرد.

سرهنگ رحیمی گفت: پلیس این آمادگی را دارد که اقدامات عملی را درمحلات با مشارکت اعضای شورای معتمد پلیس و با تشکیل گشت‌های نظارت محلی انجام دهد و همکاری کلانتری‌های محل با شورا‌ها و اعضای معتمد پلیس می‌تواند نقش بسزایی در کاهش نسبی معضلات و ناهنجاری‌ها در محلات به همراه داشته باشد.

درادامه این جلسه "مولوی طیب" یکی از علماء و مدرس حوزه دارالعلوم مسجد مکی زاهدان ضمن خوش آمدگویی و استقبال گرم از این طرح گفت:آمادگی داریم که در نقاط مختلف شهرزاهدان با علماء وریش سفیدان ومتنفذین هماهنگی لازم را برای اجرای طرح مطلوب امنیت اجتماعی پلیس به نحواحسن انجام دهیم.

وی در پایان به معضل اعتیاد اشاره نمود و گفت: باید معتمدین محل با همکاری بیش از پیش با نیروی زحمت کش انتظامی اقدامات مطلوبی برای مقابله با خرده فروشان مواد مخدر انجام دهد تا جوانان ما از هر گونه آسیبی در امان باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار