بازداشت دو عضو شورای شهر و دو کارمند شهرداری مهاباد

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۲ عضو شورای شهر و ۲ کارمند شهرداری مهاباد به علت تخلف اداری دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته با همکاری تعدادی از کارکنان شهرداری این شهر اقدام به سندسازی برای تملک اراضی ملی و دولتی کرده بودند که با انجام کار‌های دقیق اطلاعاتی و قضایی با هماهنگی اداره اطلاعات و دادستانی مهاباد شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه ۲ عضو شورای شهر دوره ششم و ۲ کارمند شهرداری با صدور قرار قانونی بازداشت و روانه زندان شدند و تحقیقات در خصوص موضوع و دیگر افراد دخیل همچنان ادامه دارد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با هشدار جدی به غارتگران حقوق عامه و بیت المال گفت: پرچم فساد ستیزی در دستگاه قضایی استان برافراشته است و اجازه کوچکترین دست درازی وتجاوز به حقوق بیت المال و مردم را به این سوداگران نخواهیم داد.

مرداد سال گذشته به دلیل دستگیر شدن ۶ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد به اتهام فساد مالی و تخلف توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) دوره پنجم شورای اسلامی این شهر توسط استانداری آذربایجان غربی منحل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.