ال جی تلویزیون باتری دار می‌‌‌سازد

شرکت ال جی تلویزیونی با باتری ساخته که می‌توان آن را روی پایه چرخاند یا نمایشگرش را جدا کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج؛ تنها چند هفته تا نمایشگاه CES ۲۰۲۲ باقی مانده است و می‌توان مطمئن بود که اخبار زیادی را در مورد جدیدترین و پر زرق و برق‌ترین تلویزیون‌های دارای فناوری‌های OLED، Mini LED، MicroLED و ... خواهیم دید. اما به تازگی شرکت ال جی اعلامیه‌ای زود هنگام را ارائه کرده و خبر از عرضه دو تلویزیون غیرمتعارف در سال آینده را داده است.

یکی از این تلویزیون ها، یک دستگاه ۲۷ اینچی به نام LG StanbyME است که می‌تواند به صورت بی سیم، با باتری کار کند و روی پایه قابل تنظیم ارتفاع آن چرخانده شود. حتی می‌توانید صفحه را از پایه جدا کرد. هنگامی که تلویزیون به پایه متصل است، نمایشگر می‌تواند بچرخد، کج شود یا در جهت عمودی قرار گیرد.

ال‌جی می‌گوید تلویزیون StanbyME می‌تواند تا سه ساعت با شارژ دوام بیاورد. همچنین لازم به ذکر است که این شرکت پنل‌های OLED ۲۷ اینچی نمی‌سازد، بنابراین از صفحه نمایش LCD در این تلویزیون استفاده شده است.

تلوزیون جدید ال جی

ال‌جی همچنین تلویزیون Objet را نیز معرفی کرد، یک تلویزیون OLED که قرار است به جای نصب یا قرار دادن روی پایه‌های سنتی به دیوار تکیه داده شود. به گفته ال جی این تلویزیون در سه رنگ عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار