سخنگوی دولت تاکید کرد؛

هدف ایران در مذاکرات در یک کلام، لغو موثر تمامی تحریم‌هاست/ پراید دو سال است که در خط تولید نیست؛ اینکه چگونه قیمت‌گذاری می‌شود جای سوال است

نشست خبری علی بهادری جهرمی با اصحاب رسانه امروز سه شنبه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با اصحاب رسانه امروز سه شنبه برگزار شد.

بهادری جهرمی با تبریک هفته پروهش گفت: سعی دولت براین است حرکت دولت علم بنیان و پژوهش‌مدار باشد و رئیس جمهور در دیدار دانشجویان بر لزوم تحول علم بنیان تاکید داشتند و در غیر اینصورت سلیقه‌ای خواهد بود و دوام نخواهد داشت.

سخنگوی دولت با اشاره به تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۱ کل کشور به مجلس ادامه داد که جهت گیری دولت در بودجه، کمک و برنامه‌ریزی برای تحقق رشد ۸درصدی است. فعال‌سازی و جلب مشارکت خصوصی- عمومی و مردم برای تحقق این رشد اقتصادی ۸درصدی است دولت همه تلاشش را می‌کند تا مردم این رشد ۸درصدی را رقم بزنند. دولت سعی می‌کند با طراحی زیرساخت‌های لازم، شرایط را برای بخش خصوصی و دولتی فراهم کند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با تشریح محور‌های مهم بودجه معتقد است اگر بخواهیم از دو محور اساسی در بودجه یاد کنیم، یکی خط قرمز قرار دادن هر گونه اقدام یا تصمیم تورمی است. دولت تلاش دارد بدون خلق پول تورم را فراهم و امکان فعالیت را برای فعالان بخش خصوصی فراهم کند.

سخنگوی دولت با اشاره به راه اندازی صندوق پیشرفت و عدالت و اهداف آن گفت: این صندوق سعی دارد در سطح ملی و استانی به تحقق رشد ۸درصدی با مشارکت بخش خصوصی کمک کند. برای توسعه بخش خصوصی تخفیف مالیاتی برای همه بنگاه‌های تولیدی و کسب و کار‌های خرد در نظر گرفته شد. همچنین سعی شد با تدابیر اصلاح مالیاتی، فرار‌های مالیاتی به ویژه از ماخذ‌هایی که سهمی در تولید کشور ندارند، درآمد مالیاتی بالایی هم محقق شود که این درآمد برای توسعه پروژه‌ها در نظر گرفته می‌شود.

دولت بنای کلنگ‌زنی جدید ندارد؛ تکمیل طرح‌های نیمه تمام در دستور کار

در حوزه عمرانی شاهد تحرک جدی در سال آتی خواهیم بود. این جمله را سخنگوی دولت می گوید و ادامه می دهد که دولت بنای کلنگ زنی جدید ندارد، بلکه کارویژه اصلی خود را تکمیل طرح‌های نیمه تمام قرار داده و شاهد تکمیل طرح‌های نیمه تمام سال آینده در کشور خواهیم بود. علاوه بر این دولت با حذف هزینه‌های غیرضرور و ۱۵ درصدی هزینه‌های جاری سعی کرد هزینه را به بخش عمرانی ببرد.

حذف فقر مطلق از دستورات رئیس‌جمهور به دستگاه‌ها

بهادری جهرمی حذف فقر مطلق را از دستورات رئیس جمهور عنوان کرد و افزود که حقوق پرداختی مستمری بگیران تحت پوشش کمیته امداد دو برابر حقوق کارمندان افزایش یافته است. علاوه بر این صندوق مسکن محرومان برای تحقق و توسعه عدالت اجتماعی تشکیل می‌شود.

سخنگوی دولت با تاکید بر اهتمام دولت برای حل بحران خشکسالی گفت: هزینه‌های تامین آب از ۹ هزار میلیاردتومان به ۲۲ هزار میلیارد تومان درلایحه بودجه ۱۴۰۱ افزایش یافته است. همچنین سال آتی آغاز اجرای ۲ میلیون مسکن از ۴ میلیون مسکن است. در حوزه توسعه پالایشگاه، ساخت پالایشگاه جدید با ظرفیت ۳۰۰ هزار بشکه در روز و همچنین توسعه پالایشگاه آبادان در لایحه بودجه پیش بینی شده است.

بهادری جهرمی با بیان اینکه در لایحه بودجه ۱۴۰۱ افزایش حقوق کارمندان پلکانی و به نفع کم درآمد‌ها پیش بینی شده است، یادآور شد که در حال حاضر فشار افزایش تورم بیشتر بر کم‌درآمد‌ها است برای همین در سال ۱۴۰۱ افزایش حقوق از کم‌درآمدترین ۳۰ درصد و در نهایت (پردرامدها) ۶درصد است و سقف حقوق هم ۳۷ میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

بانیان و حامیان وضع موجود باید پاسخگویان وضع موجود باشند

کرونا را کنترل کردیم. این جمله را سخنگوی دولت می گوید و معتقد است که هر چند خطر شیوع مدل‌های جدید کرونا ممکن است ما را با مشکلاتی مواجه کند برای همین رعایت دستورالعمل‌ها باید در اولویت قرار بگیرد. با این حال از حیث تزریق واکسن و همراهی مردم دراین زمینه رکورد دار هستیم.

وی در بخش دیگری از این نشست، درباره حمایت از متضررین بابت محدودیت‌های کرونا افزود: بخشودگی جرایم مالیاتی فعالان گردشگری آسیب دیده پرداخت می‌شود و همچنین کمک معیشتی به نویسندگان و روزنامه نگاران تصویب شد که به پیشنهاد وزارت ارشاد این کمک هزینه توزیع خواهد شد.

دولت با روی باز از نقد دلسوزانه و تذکرات مردم و رسانه‌ها استقبال می‌کند

بهادری جهرمی در ادامه اولویت دولت را کار برای مردم و درگیر نشدن با مسائل حاشیه‌ای عنوان کرد و گفت: این دولت با روی باز از نقد دلسوزانه و تذکرات مردم و رسانه‌ها استقبال می‌کند و مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد اگر جایی نیاز به اصلاح باشد، دولت اصلاح می‌کند، اما باید بین بانیان وضع موجود و دلسوزان تفکیک قائل شد.

وی تصریح کرد: بانیان و حامیان وضع موجود باید پاسخگویان وضع موجود باشند. بدنه اجتماعی و خبرنگاران می‌توانند نقد داشته باشند، اما بانیان باید پاسخ دهند.

تاکنون ۲۶۸ میلیون دلار جذب سرمایه گذاری خارجی محقق شده است

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره فعال شدن دیپلماسی اقتصادی دولت اظهار کرد: ۱۰۰ روز زمان برای به نتیجه رسیدن برنامه ها، زمان کوتاهی است. اما در این مدت شاهد تحول بسیار بودیم. حضور و عضویت در سازمان شانگ‌های و حضور در اجلاس اکو و انعقاد قرارداد سواپ گازی از دستاورد‌های بسیار خوب در این چند ماه است. همچنین در راستای تعامل خوب با کشور‌های همسایه شاهد آزادسازی ارز‌های زیادی از بخش‌های دولتی بودیم. علاوه بر این ۱۷۵ طرح سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۳.۳ دهم میلیارد دلار از ۲۱ کشور در سازمان سرمایه گذاری مصوب شده و تاکنون ۲۶۸ میلیون دلار جذب سرمایه گذاری خارجی محقق شده است.

بهادری جهرمی با بیان اینکه رئیس جمهور در چارچوب وعده‌های خود حرکت کرده، گفت: برنامه دولت دادن وعده‌های احساسی و شعاری نیست تا اعتماد مردم را بیش از این سلب کند و تلاش دولت استفاده از همه ظرفیت‌های کشور به شرط سلامت توانمندی و دغدغه برای مردم است. درباره یک درصد هزینه اجرایی در خصوص پژوهش، یکی از برنامه‌های دولت هدایت این منابع برای رفع مشکلات واقعی کشور است و سامانه نیاز‌های دستگاه‌های اجرایی به همین منظور تهیه شد و تخصیص اعتبار با شرط صحت‌سنجی این نیاز‌ها در سامانه است.

وی با اشاره به اقدامات دولت برای کنترل قیمت میوه و آجیل شب یلدا گفت: دولت از همین الان برای میوه شب عید نشست برگزار کرد. در این جلسه نمایندگان اصناف حضور داشتند و وزارت جهاد و اتحادیه اصناف مکلف شدند به صورت مشارکتی برای تامین میوه شب عید و همچنین قیمت خرمای ماه رمضان برنامه ریزی کنند.

سخنگوی دولت در ادامه گفت: با توجه به سال خشک آبی در محصولاتی مانند آجیل هم محدودیت خواهیم داشت و به همراهی مردم نیاز داریم.

هدف ایران در مذاکرات در یک کلام، لغو موثر تمامی تحریم‌هاست

بهادری جهرمی با ارائه روایت شفافی از گفت‌وگو‌ها در وین گفت که از اول هدف و برنامه جمهوری اسلامی از مذاکرات کاملا روشن بود. تحریم‌های ظالمانه وغیرقانونی علیه مردم ایران وضع شد و دولت‌های ما به ویژه دولت سیزدهم نسبت به لغو و برداشتن این تحریم‌ها کاملا جدی است. چون این اقدام را سلب حقوق حقه مردم ایران می‌داند. طرف‌های غربی که واضعان همین تحریم‌ها بودند استمرار بر ادامه تحریم دارند و ما هر روز شاهد افزودن موارد تحریمی هستیم. طبیعی است طرف‌هایی که میز مذاکره و توافق را ترک می‌کنند، علاقه‌ای به روایتگری صحیح از میز مذاکره ندارند و از هر گونه ابزار برای ارائه اظهارات نادرست کوتاهی نخواهند کرد. شاهد هستیم که روایت‌های جلسات تحریف می‌شود طوری که مقام ارشد روسی از تحریف حرف‌های خود گلایه کرد.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: ایران روایت صحیح از مذاکرات دارد که از دکتر باقری تشکر می‌کنم که سعی می‌کند واقعیت‌ها را به مردم منتقل کنند.

اگر طرف‌های غربی نسبت به رفع تحریم‌ها اراده جدی نشان دهند، حتما توافق انجام می‌شود

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در پاسخ به این سوال که اقدامات تروئیکای اروپایی در راستای تغییر ریل گذاری مذاکرات و تشدید فشار بر ایران با طرح اتهام خواسته‌های فرابرجامی است، گفت: طرف‌های غربی اگر به دنبال برداشتن رفع تحریم باشند، مذاکرات هم موفقیت آمیز خواهد بود. همه پیشنهاد‌های تیم مذاکره کننده ما در چارچوب مذکرات قبلی است. ایران کشوری نبود که از توافق قبلی خارج شد. همه اقدامات و پیشنهادات در چارچوب همان مذاکرات قبلی است هدف گیری مشخص آن هم لغو همه تحریم‌هاست. اگر طرف‌های غربی نسبت به رفع تحریم‌ها اراده جدی نشان دهند، حتما توافق انجام می‌شود.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال دیگری درباره همکاری دولت و قوه قضائیه در آزادسازی، تملیک و دارایی‌های دولت گفت: رئیس جمهور در سفر به بوشهر سه ماه فرصت برای انجام این کار داده بود. آقای محسنی اژه‌ای هم به واسطه اشراف بر مساله فروش اموال تملیکی، همراهی خوبی برای ساماندهی این مساله در قوه قضاییه داشت و دستور سریع ایشان منجر همکاری خوب دو قوه برای حل بحران تلنبار شده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

به گفته رئیس شورای اطلاع رسانی دولت وقتی دستگاه‌های حاکمیت همکاری و همیاری برای حل مشکلات مردم داشته باشند، سرعت حل مشکل شتاب می‌گیرد. در راستای این امر وزیر اقتصاد لایحه‌ای در دولت مطرح کرد که قرار است به صورت دو فوریتی به مجلس ارسال شود. حراج عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی هم در راستای همدلی و همراهی دو قوه برای رفع مشکل مردم بود.

افزایش قیمت خودرو ضرورتی برای جبران زیان انباشته خودروسازان بود

بهادری جهرمی در پاسخ به این پرسش که با توجه به دستور رئیس جمهور چرا شاهد افزایش قیمت ۱۸درصدی خودرو‌ها بودیم، گفت: دستور رئیس جمهور طبیعتا این نبود که قیمت خودرو هرگز در هیچ دوره‌ای افزایش پیدا نکند بلکه فرایند قانونی برای افزایش قیمت باید مشخص شود و مصوبه ستاد تنظیم بازار برای افزایش اخذ می‌شد که این اقدام انجام نشده بود.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو ضرورتی برای جبران زیان انباشته خودروسازی بود، یادآور شد که این امر البته مشروط به این بود که آورده آن برای مردم ملموس باشد و اینکه خودرو در اختیار دلال یا سوداگر قرار نمی‌گیرد. در این راستا برای عرضه تدابیری اندیشیده شد تا شاهد رسیدن خودرو به دست مصرف کننده واقعی باشیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت درباره برنامه دولت برای کنترل قیمت ارز گفت: در زمینه ارز جلسات متعددی با حضور معاون اول رییس جمهور و نماینده دادستانی تشکیل و اقدامات متعدد از جمله بازداشت اخلالگران ارز انجام شد.

پراید دو سال است که در خط تولید نیست؛ اینکه چگونه قیمت‌گذاری می‌شود جای سوال است

بهادری جهرمی در پاسخ به اینکه چرا با ارز ۲۹ هزار تومانی شاهد افزایش ۱۰۰ میلیونی خودرو و دست بردن به جیب مردم هستیم، گفت: سهامداران خودروسازان هم مردم هستند. باید دید حق و عدالت چیست. با نرخ تورم موجود در کشور نمی‌توان انتظار داشت کالایی با افزایش قیمت مواجه نشود و به همین دلیل با افزایش قیمت خودرو در ستاد براساس نرخ تورم بخشی موافقت شد. پراید دو سال است روی خط تولید نیست؛ چگونه قیمت گذاری می شود و بحث افزایش قیمت روی خودرو‌هایی است که در خط تولید هستند.

بهادری جهرمی درباره پیام‌های مثبت از برخی کشور‌های خلیج فارس و اینکه آیا بهبود روابط را به نتیجه رسیدن برجام منوط کردند، گفت: حوزه دیپلماسی خارجی به ویژه کشور‌های همسایه موفقیت‌های بسیار داشته و فعالیت‌های تجاری با تاجیکستان در این مدت سه برابر شده است.

سخنگوی دولت درباره اجرایی شدن مصوبات سفر‌های استانی گفت: متولی اجرای این سفر‌ها معاون اجرایی رئیس جمهور است. اولویت بندی مصوبات پیش از سفر انجام می‌شود اخیرا در جلسه دولت سازمان برنامه بودحه مبلغی برای اجرای این مصوبات اختصاص دادند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت درباره تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه مصوبات دولت باید پیوست عدالت داشته باشد، گفت:  هنگام رونمایی سند تحول، برنامه‌های بنیادین دولت در حوزه توسعه عدالت تبیین و اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته بهادری جهرمی همچنین در سند بودجه، شاخص‌های عدالت اقتصادی برای حذف فقر مطلق برنامه ریزی شده است و افزایش پلکانی حقوق به نفع کم درامد‌ها هم یکی از همین برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
راحت‌میتونن‌جلوی‌گرانی‌رو‌بگیرندامانمی‌خواهند.بیشتر‌مردم‌فقط‌بانون‌خالی‌خودشونو‌سیر‌میکنن..دم‌عیده‌‌‌مردم‌بجای‌تفریح‌به‌فکر‌سیر‌کردن‌شکم‌خودشونن.الله‌اکبر‌الله‌اکبر
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۲۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
6 درصد افزایش حقوق برای دریافتی 37 میلیون تومنی که میشه 2.220.000 تومن
30 درصد افزایش حقوق برای دریافتی 3.5 میلیون تومنی که میشه 1.050.000 تومن
جمع کنید بابا این بساط مسخره بازی رو
نام عدالت رو به لجن کشیدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
برادر رفتی خونه یه اسفند برا خودت دود کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چندین مورد دیده ام که ماشین ثبت نام کرده ودربازار اذا میفرومی فروشند پس بهتر قیمت کارخانه با قیمت بازار یکی شود آنوقت کسی ثبت نام نخواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بورس تونست فولادهای است و اقتصاد کشور را این گردن کلفته نابود کرده اند و دولت قبل به دلیل حمایت انتخاباتی این گردن کلفته و ثروت مندان در هشت سال ثروت ثروتمندان را چند برابر کرد و سفره مردم را خالی چون ندیون آنها بود و برای دردست گرفتن شریانهای اقتصادی ثروت لازم است تا هر وقت دولت مخالفی روی کار آمد با تحت فشار گذاشتن و گران کردن کالا های اساسی و کمبود مایحتاج اساسی دولت را وادار به تمکین کنند بخاطر این است مردم می گویند دولت اختیاری ندارد ولی کشورهای دشمن و حامی این ثروت مندان و بعضی دولتمردان غرب زده سیگنتلهای نادرست می‌دهند تا ذهن مردم به به سمت اشخاصی به رود که می خواهند تضعیف کنند و هر چه زودتر کشور به زانو در بیاید در این هشت سال و هم فکران قبل از دولت قبلی باعث شدند که خودروهای لوکس وارد ایران شود تا ثروت مندان از آنها استفاده کنند وقت‌های بزرگی که حتی شاه از این کاخها نداشت بسازند که همه می‌بینیم اینها نمی خواستند نامی انقلاب مستضعفین باشد و کسی از شهدای انقلاب و دوران جنگ نگوید و ثروت مندان به نوعی دولت در سایه بوده و کشور را تصاحب کنند که تقریبا کرده اند
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
مردم یه کم دیگه تحمل کنید امپریالیسم به زانو درمیارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دوسال داشتیم انقلاب شد تا اومدیم بفهمیم چه خبره جنگ شد تا از جنگ اومدیم بیرون شدسازندگی و خلاصه تا سازندگی نیمه کاره شد تحریم ها شروع شد ،هنوز هم داریم هی میگم امروز تحریم میره فردا میره ،مشکل ملت تحریم نیست ،مشکل ملت بی عدالتی در کشوری هست که شعارش عدالت علی هست،ایا عدالت حضرت علی هم اینطور بود؟!از فقیر و مستضعف کم می گذاشت و توی جیب یک مشت مفتخور و حریص می کرد؟!بله مردم خسته شدن و دلیلش هم دقیقا مشخصه ،ضربه ای که دشمن داخلی به ملت زد هیچ دشمن خارجی به ملت نزد،با یک حساب و کتاب ساده دقیقا پی خواهید برد که این حق ملت ایران نبود،اختلاس هر روزه و چپاول منابع ملی ،فرستادن پول برای عیاشی اقازاده های خارج نشین ،اقازاده هایی که در همون کشوری که شعار مرگ پشتش هست و اقایون دارن به ریش کل ملت می خندند،این کامنت حرف اکثر ملت ایران هست ،کافیه شرایط الان اقتصاد ایران و خشکسالی پی درپی رو ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
جلوی قلدری وزارت بهداشت در اجباری کردن واکسن را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
بابازاده
۱۸:۲۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اون وقت که کمبود واکسن بود امثال شما منتقد بودند که چرا دولت به فکر مردم نیست و واکسن به مردم نمی رساند الان که واکسن به وفور هست بعضی ها تصمیم گرفتند که واکسن تزریق نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۷:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
واویلاست
United States of America
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بر اساس نظریات سیاس بزرگ دو حالت در برجام دور از ذهن نیست : 1_ عقب نشینی پیروز مندانه !!!!!!!!!!2_ چرخش قهرمانانه که در هر دو حال به نفع کاسبان قدرت است !!!!
Canada
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
از ریاست محترم جمهور جناب رئیسی می‌خواهیم به گذرونده قضایی زمین‌های کشاورزی کندرود تبریز هم ورود کنند زمینی که به 2000 نفر با سند رسمی واگذار کردند و بعد از 20 که بلحاظ ارزشی که زمین پیدا کرده بنیاد مستضعفان حق 2000 نفر رو با دیکتاتوری پایمال میکنن. آیا کسی هست که پاسخگو باشند پولی که 20 سال پیش دریافت شده و تنها با ورود یک ادعا سند 2000 نفر رو باطل کرده زمینی که واگذاری اداره کشاورزی میباشد. به حق مظلومین هم برسین و 2000 نفر تمام زندگیشون عاصی شده.
Iran (Islamic Republic of)
mohammad fakhri
۱۶:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
هزینه تغذیه هر فرد ایرانی در عرض ۱ ماه میشود ۱.۵ میلیون تومان در ۱ ماه!صبحانه ناهار و شام!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
برای یک خانواده ۴ نفری ۶ میلیون یعنی ۶ میلیون دریافتی به معنای حقوق بخور و نمیر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تو را خدا بیان یک خودرو به ما فوری فوری نمایندگی سی تومن بیشتر از کارخانه به ما بفروشید من مصرف کننده می‌خوام
من مصرف کننده می‌خوام
من مصرف کننده می‌خوام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
براتون آرزوی موفقیت در حل مشکلات دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
من حاضرم سی تومن بیشتر از کارخانه فوری خودرو گیرم بیاد
خسته شدیم از بازار سیاه سیاه سیاه سیاه خودرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
من راضی ام سی تومان گران تر از کارخانه فوری به من خودرو بدهند
خسته شدم از بازار سیاه بازار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
شما فکر می کنی با گران کردن خودرو در کارخانه قیمتهای بازار آزاد ثابت می مونه نه برادر مشکل عرضه ی قطره چکانی و دانت پشت پرده مشکل اصلی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چقدر جهرمی زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اما این کجا و آن کجا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
میگن "یه نفر داشت تو آب دریا ماست می‌ریخت، می‌گفت میخوام دوغ درست کنم. بهش گفتن نمیشه، گفت خودم میدونم. ولی اگه بشه چی مییییشه". الان حکایت توقعات ایران توی مذاکراته...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
معلومه رئیس جمهور و وزیر وکیل قدرتی از خودشون ندارن و فقط جای آدما عوض شده تصمیم گیرنده شخص دیگه ایه حالا کیه خدا عالمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اینکه خودرو در اختیار دلال یا سوداگر قرار نمی‌گیرد ..... اره جون خودت همه تون دستتون تو یه کاسه است
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۵:۳۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
وای بر مردمی که دولت نمیدونه چرا همه چیز گرون میشه؟
خودرو اولین ضربه دولت به مردم بود مطمئنا اخریش هم نیست
لطفا قیمت خودرو را کاهش دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
کاهش میدن حتما ما مردم باید نخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
همون راه و روش دولت قبل داره ادامه‌ پیدا میکنه تنها ریس جمهور و افراد عوض شدند اقای سخنگوی دولت هم در توجیه گرانی و تورم و ارز دارند مثل نوبخت وعده سرخرمن میدند همه چیز نه تنها متوقف نشد بلکه گرونتر هم شد به جای اینکه برید یک نفر دو نفر با حقوق بالا را مجازات کنید بیاد بگید چرا باید یک کارگر ۲۵۰۰ بگیره بدون بیمه مشکل الودگی هوا سالهاست میگند نمیشه میدونید چرا نمیشه چون سود سوخت فسیلی و مافیای شرکتهای خودروسازی نمیزاره راهش خودروهای برقی راهش از رده خارج کردن خودروهای فرسوده سوخت بی کیفیت الان دارند گازییل معمولی تولید میکنند دلتون اصلا واسه مردم نسوخته فقط با سومدیریت و متکی بودند به روشهای قبلی دارید همه را نابود میکنید
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
برلئ برون رفت از مشکلات فقط رفراندم باید برگزار شود کشور در سراشیبی فسادو ناکارامدی است هر چه میخواست بشه تو این چهل و دوسال باید میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چرا مذاکره؟
قرار بود انقلابی عمل کنید و به حرف رهبری عمل کنید
برجام خسارت محض بود و باید عبرت میشد
عده ای نادان رفته اند برای احیای آن خسارت محض
چرا در زمین دشمن بازی میکنند از روحانی و ظریف عبرت بگیرید و برجام را رها کنید
مشکلات ما داخلی است رانت خواران و فاسدین و نیروهای نظامی را از حکومت و شاکله اقتصادی جدا کنید به احیای برجام نیازی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
مگه اینا بدون اجازه رهبر میتونن نفس بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تنها راه نجات مردم
تنها راه احترام به قرآن و اهل بیت فاصله گرفتن مسئولین از دروغگویی و وطن فروشیست
این دولت هم مانند دولت قبل باز امتیازاتی خواهد داد
۱. تعطیلی چند نیروگاه مهم هسته ای
۲. خروج سانتریفیوژ ها از ایران
۳. دسترسی تمام عیار اسرائیل و آمریکا به تاسیسات هسته‌ای مرده و از کار افتاده
۴. فروش اقتصاد ایران به روسیه و چین
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۴:۵۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سنگ پای قزوین باید جلوی تو لنگ بندازه بچه پرو که میگن تویی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اگر قرار بود كه پاسخگو باشند كه با همانها ادامه ميداديم و در همان 8 سال جواب ميدادند . بجاي فرافكني بگيد چيكار ميخواهيد بكنيد شما . ضمنا هنوز خيلي از بانيان وضع موجود در راس مديريتها هستند و هنوز هم يكه تازي ميكنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اگر اگر کاشتن رشد نکرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
یا خیلی خوش خیالید یا نفهمیدید چرا اصلا تحریم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چون آمریکا و شرکای جنایت کارش چشم دیدن پیشرفت دانشمندان و نخبگان جوان ایرانی رو ندارن تحریم شدیم دیگه این واضح ترین واقعیت این روزها هست
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۲۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
نرخ گذاری شما باعث گرانی خودرو هست. شما توقع داری همه خودروها گرون بشن ولی پراید گرون نشه؟.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
(داريم کم کم به خدا پدرمادر روحاني بيامرزه ميرسيم)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اصلا اینطور نیست، بد بختیا از زمان اون و در سال ۹۷ به این شدت شروع شد. تو اگه داری به همچون نتیجه ای که گفتی میرسی برو به عقل خودت شک کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
آره دوبار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
نوبل اقتصاد رو باید بدن به دولت روحانی که کاری کرد که تا چند سال بعدش هم تورم فروکش نکنه یعنی شانسی هم اگه کار میکرد دولت بنفش بازم چندتاش باید درست در میومد! الکی نیست که اسرائیلیا که میخوان ایران رو نابود و تجزیه کنند میگن اصلاحطلبان سرمایه های ما هستند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
نوبل حماقت و مزدوری رو هم باید به تو بدن!
Germany
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اه تو هم که نمیدونی؟
از کی بپرسیم دیگه؟
بگو زورمون به قدرت ایران خودرو و سایپا نمیرسه
رئیسی اومد جلوی افزایش 14 درصدیو گرفت اونا کردنش 18 درصد
رئیسی حتی نمیتونه درموردش بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خدائیش این 43 سال جز رنج و مشقت برای مردم چه چیزی دربر داشنه. اگر علت این مصائب عامل خارجی بود مردم میپذیرفتند و پشت نظام هم میایستادند.اما 90 درصد این مصایب را شما برای مردم بوجود اوردید. از اشغال سفارت و آن قهرمان بازی های عده ای جوان و شروع و تداوم تحریم ها و ضبط معادل 80 میلیارد دلار امروز تا شاخ و شانه کشیدن های احمدی نژاد که به تنهائی 7 قطعنامه فلج کننده برای این ملت افرید تا فساد و غارتگری های مسیولین و اقا زاده هایشان.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چرا جنگ را ننوشتید؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چه عجب بابا
بالاخره این yjc یه نظر حقیقی مردم و مخالف جریان حاکمیتو انتشار داد
خدایا کم کم حکومت داره ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
با سلام چرا از ضررهای میلیاردی بورس در این چند سال اخیر هیچی نمیگید فقط گیر دادی به قیمت پراید .پراید رو ما قشر بدبخت کارگر وکارمند سوارمیشیم اونم دربرابر اینهمه مشکلات هیچی نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
از شما باید پرسید چرا پراید قیمت گذاری میشود نادان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چرا درموردافزایش حقوق به تورم بخشی پایبند نیستید برای شما متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
پس توقع داشتین دولت محترم همه چی رو درست کنه؟ اون دولت های نامحترم نتونستن اینا بتونن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حذف فقر مطلق????????????????????//
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
انشالله با همه وابستگان تون خشک و نابود شید.
انشاله در خونه تون بسته بشه و دیگه باز نشه که مردم ایران رو بدبخت کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حالم بهم میخوره از اونایی ک منفی دادن اتفاقا حرف قشنگی زد حقیقتو گفت احسنت ب شما الهی همه نابود شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
آقای جهرمی اگر شما نمیدانید چگونه پراید قیمت گزاری می شود پس پست خود را تحویل دهید که به درد این کارنمی خورید. خواجه حافظ هم دلیلش را می داند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ایشون سخنگو هستند نه متخصص قیمت گذاری پراید . 8 سال لال بودید الان دهن باز کردید برید از همون روحانی بپرسید که پراید 14 میلیون کرد 150 میلیون تحویل داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
در دولت اسلامی چرا باید سقف حقوق 37 میلیون تومان باشه؟ ضمن اینکه همین رو هم به دلیل عدم اصلاح قانون بعضی جاها حتی 50 میلیون و بیشتر هم میگیرند عجب عدالتی! یعنی اضافه کردن یک کلمه که علاوه بر هیات دولت همه کارمندان بخش دولتی و غیر دولتی سقف حقوقشان فلان است خیلی وقت میبره! در ضمن عدالت اینه که حداکثر تفاوت حقوقها 5 برابر باشه نه 15 برابر!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
جریان خاص با حقوق بالا در تمام خبرگزاری ها خودشان را بیکار تحصیل کرده معرفی میکنند .و با معلم علنا به جنگ برخواسته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
جناب جهرمی اگر شما به عنوان دولت ندونید چگونه ماشین گرام میشه پس وای به حال مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حکومت عاااااادل جمهوری اسلامی ایران اولا به مردم بگید چرا خیلی از دستگاه ها خودشان را از قانون خدمات کشوری خارج کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
با تمام وجود از شما متنفریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حرف دل ۹۵ درصد ملت ایران رو زدی. درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
از خودت و دوتا رایی که به روحانی دادی متنفری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
روحانی از گذشته ی تاریک خود توبه کرده بود وبه همین علت محبوب مردم شده بود دیدبد که با آن همه تبلیغ و تقلب بازهم رییسی نتوانست نصف او رای بیاورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناتا
۱۳:۴۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
شما که سخنگوی دولتی که نمیفهمی چه انتطار از مردم بدبخت داری که از پراید سردر بیاره.بهتر است بجای داستان بافی استعفا بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اقتصاد با برق هسته ای درست میشه. مذاکره رو وللش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
به جای این کارا به معلم های حق التدریسی رسیدگی کنند.بقیه معلم ها کم درامد ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چرا از بورس وضررهای میلیاردی که به مردم وارد کرده هیچی نمیگید فقط گیر دادی به قیمت پراید
Iran (Islamic Republic of)
سیدامیرحسین روحانی
۱۳:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
شرکت های ایرانخودرو و سایپا زیر نظر وزارت صنعت هستند، جناب سخنگو از وزیر صنعت سوال کنید.
اگر ایشان جواب ندادند و یا نمی دانستند، پرتقال فروش را پیدا کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دوست عزیز خود من هفته گذشته بدنه های پراید رنگ شده رو روی تریلی دیدم که داشت می رفت برای خط مونتاژ
شما جدا اینجا زندگی می کنی؟
شاید اطلاعات به بالا شهر نمی رسه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چرا از باتلاق بورس باضررهای میلیاردی که به مردم وارد کرد هیچی نمیگید ویه کاری نمیکنید فقط دنبال
Iran (Islamic Republic of)
سیدامیرحسین روحانی
۱۳:۱۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
عجیب است، سخن گوی دولت اعلام می کند که چطور و چه کسی پراید را قیمت گذاری می کند؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
آیا کارگران و مردم عادی قیمت گذاری می کنند؟ آیا مملک ما قوه قضائیه ندارد که به عنوان مدعی العموم رسیدگی کند و شخصیت های حقیقی و حقوقی متخلف را مجازات کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
وقتی واردات خودرو ممنوع این میشه نتیجه،هرکی هر چقدر بخواد قیمت میزارن
مردم بدبخت هم راهی جز خریدش ندارن صف میبندن که فرداش گرانتر نخرن پولشان بی ارزشتر نشه.
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۱۳:۰۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
یک سوال چرا معادن کشور که متعلق به جمهور مردم ایران است بعدی از تجاری شدن به دست فولادی ها و پتروشیمی ها و ... با سوبسید و یا یارانه و ... به دست صنایع ای مثل خودرو و لوازم خانگی و پوشاک و.... نمی رسد که مثلا پراید اینهمه گران باشد و ... پس صورت مسئله را پاک نکنیدو به اصل قضیه که همین فولادی ها و پتروشیمی ها و اتاق بازرگانی وگمرک و ... هستند بپردازید تا مشکل حل شود درست مثل تورم که باید به بانک ها که عامل اصلی گرانی و تورم از هر قسمش هستند برسید و املاک و مستغلاتش را بگیریدو در تولید بیندازید تا تورم از بین برود و کارمندانش هم از آبدارچی تا رئیس اش تا 3 نسل بعد از خودشان مال اندوزی کرده اند ؛ نه اینکه افزایش حقوق و مزایا کارکنان را برخلاف قانون برنامه ششم پلکانی کنید چون قانون می گوید افزایش حقوق برابر با نرخ تورم است نه پلکانی .... و تو خود بخوان حدیث مفصل ....
Iran (Islamic Republic of)
سربازان گمنام
۱۲:۵۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
فکر کنم آقای سخنگوی دولت حرفاشون سوالیه و منتظر جواب از مردمه که چرا بااینکه پراید متوقفه ولی قیمتش افزایش پیدا کرده !!! یکی به ایشون جواب بده !!!فکر کنم مردم در برابر دولت مسئول هستند و باید جواب این اختلاس ها و دزدیها را مردم بدهند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
معلم ها باید آموزش ببینند و در استخدامشون خیلی دقت بشه چون اینا دارن بچه هامونو تربیت میکنند معلم اگر بی ادب و ضد انقلاب و بی ایمان باشه فرزندان و دانش آموزان هم همینطوری میشن که متاسفانه تعداد اندکی از معلمان اینگونه هستند البته این موضوع نباید خدشه ای به معلم ها خوب و زحمت کش وارد کنه و باید در استخدام معلم ها و آ»وزش آنها خیلی دقت شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
جا داره همین جا یادی کنیم از بیت کویین یا ملکه بیت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اشتباهت همینجاست بیت کوین. Coin به معنای سکه. اونی که شما میگی queen است.
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۲:۳۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
جواب سوال افزایش قیمت پراید که 2 سال از خط تولید خارج شده را جنابعالی و دولتی که چنین سخنگویی داره باید بدهد!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ایران یک خودرو ساخت ابروی خودش و کل ملت را برد (پراااااید)
Iran (Islamic Republic of)
محمد کریمی
۱۲:۳۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
لطفا یکی به ایشان بفرماید داداش جون تکلیف پیکان چی که چند ساله تولیدش تمام شده ولی قیمتش رفته بالا .خودتون را مسخره کردید و مردم باید گرانی ها را تحمل بکنند.کاری انجام بدین که مردم در رفاه باشند.
Iran (Islamic Republic of)
راننده
۱۲:۲۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اگر راست می گویند هشت سال سنوات72تا80راننده گان که باربریها بالا کشیدند وحتی قبول ندارند دوباره بقیه رابگیرند وهشت سال حق راننده رادرست کند دولت الان راننده واحد شهری بابیست سال بازنشته می شود راننده جاده سی سال این عدالت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
معلمان را در یابید نون شب ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چ چیزایی شماها ک ماه ب ماه حقوق دارین سال ب سالم اضاف میشید وای بحال اون کارگر بدبخت ک ن بیمه داره ن حقوق بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
14.54 یعنی فک کردی حقوق معلم با کارگر خیلی فرق داره ؟ حقوق معلم ها کم بوده ک شمارو درست تربیت نکردن ، معلم را با کارگر مقایسه میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
برادر عزیز خدمت شما عارضم هیچ گونه تحریمی برداشته نخواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
احسنت خدا قوت انشالله که موفق به حل مشکلات مردم بشوید و ایران را روسفید کنید و پرچم این کشور رو ببرید بالا
Iran (Islamic Republic of)
استاد باشارماز
۱۴:۴۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
آره، باش تا صبح دولتت بدمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام.من حاضرم فقط با حقوق پنج میلیون تومن شغل معلمی داشته باشم و تدریس کنم،فوق لیسانس سال۹۴،دوسال سربازی رفته ام،فرزندایثارگرمیباشم،دهه شصتی ام نسل سوخته ولی پخته،سالهاست بیکارم و هیچ درآمدی برای گذران زندگی ندارم،از دولت و مجلس می‌خواهیم معلمین و اساتید هیئت علمی دانشگاه که ناراضی اند و بسیار پرتوقع که بار سنگین بر بودجه کشور تحمیل می‌کنند را کنار بگذارند و مارو استخدام کنند،رتبه بندی هم نمیخواهیم،هم اکنون بیش از یک میلیون لیسانس و فوق لیسانس بیکار در مملکت هست.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
منم دقیقا مثل شما
Iran (Islamic Republic of)
جانباز دفاع مقدس
۱۲:۴۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
کاملا" با شما موافقم من هم با مدرک لیسانس بیکار هستم و خودم جانباز هستم و حاضرم بجای معلم معترض با کمترین حقوق برم سر کلاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تو با این دید که داری بهتره بری واکس بزنی

هر چند مطمنم شاغل جای توپی هستی
لج معلمان را در بیاری پیام میگذاری
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
وقتی بیکار باشی مثل من حقوق 5 تومن هم میشه آرزو و این است برده داری نوین ، با توجه به تورم حقوق فعلی معلمین بایستی بالای 10 میلیون تومان باشد البته به هر کسی هم نشاید که گفت معلم ، معلم باید مهربان ، دلسوز و الگو باشه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
احسنت،فتبارک الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
احسنت حرف جالبی زد راس میگه چرا همش مینالن دوساله راحت تو خونه نشستن حقوق مفت میگیرن جور دانش اموزا هم گردن مادراس ماهیانه حقوق بحسابتون دیگه چی میخایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
من یه جوان ده شصتی هستم! از وقتی یادمه همیشه معلمین اعتراض داشتند به حقوقشون، بعد وقتی کلاس خصوصی میرفتی خونشون می دیدی چه امکاناتی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
احسنت،کارمند و معلم و اساتید و نجومی بگیران ونمایندگان همیشه معترض را که به شرایط کاریشون راضی نیستند کنار بگذارید این جوانهای تحصیلکرده بیکار که یک ریال درآمد ندارند استخدام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۳۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
من معلم نیستم
ولی لطفا یکم فکر کن
مشکل جای دیگر است
این حقوق ها با این تورم اصلا مبلغی نیست
Iran (Islamic Republic of)
y
۱۱:۲۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دولت محترم تا حالا که غیر از خرابکاری فعالیت دیگه ای نداشته و بودجه سال 1401 هم تکلیف بقیه رو روشن کرد . خدا بخیر کنه این سخنگو هم مثل طوطی هر چی بگن میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
یکی هشت سال گند زده چطوری توقع داری چند ماهه درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
برا خودت هم صدق می کنه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۳:۳۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
نظرت برا خودت محترم باشه عمو
اون چیزی که تو بهش میگی خرابکاری کار رفیقات و عمو حسن بود
دولت داره شبانه روز کار میکنه به لطف خدا از عهدش بر میاد فقط شدت خرابکاری دوستات باعث ایتن تاخیره
خوش باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
وضع موجود نتیجه گندی است که تو امثال تو ۸سال پیش به روحانی رای دادید .حالا طلبکار هم هستید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بله عمو هادی شبانه روز در کنار دولته و میبینه چقد دارن زحمت میکشن
آخرین اخبار