دستگیری ۴ سوداگر مرگ در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی شهرستان زهک در دیدار با معتمدین گفت: معتمدین و متنفذین نقش اول را در حل و فصل مسائل اجتماعی دارند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زهک در دیدار با معتمدین شهرستان زهک گفت: پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی نتیجه همکاری صمیمانه ریش سفیدان و معتمدین با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: بزرگان و معتمدین بازوی توانمند مردمی نیروی انتظامی هستند و آرامش و ارتقاء امنیت شهروندان نتیجه تعامل این افراد با پلیس است.

سرهنگ نوری گفت:  رویکرد انتظامی توجه ویژه به حل مسائل اجتماعی با بهره گیری از توان معتمدین محلی بوده و حمایت‌های لازم در این راستا نیز انجام خواهد شد و برای حل مسائل در کنار بزرگان خواهیم بود.

وی با توجه به ظرفیت‌های موجود در معتمدین و ریش سفیدان، همکاری و تعاملات متقابل را در شناسایی و کمک به کشف جرم در جهت استقرار نظم و امنیت در جامعه موثر دانست و عنوان داشت: استفاده از ظرفیت معتمدین و منتقدین اجتماعی در راستای ارتقای احساس امنیت در جامعه مهم است.

سرهنگ نوری گفت: پلیس زمانی در ماموریت‌های خود موفق خواهد بود که با مردم همراه بوده و فاصله بین مردم و پلیس به حداقل برسد.
وی گفت: انتظار ما از معتمدین، مشارکت در تولید نظم و امنیت است و امیدواریم هر روز این نقش پررنگ‌تر شده و شاهد کاهش محسوس پرونده‌های قضایی و انتظامی باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: مشارکت مردم در برقراری امنیت پایدار یکی از برنامه‌های پلیس جامعه‌محور است که این امر با همکاری و همیاری آحاد جامعه به‌ویژه معتمدین محلی میسر می‌شود.

این مقام انتظامی گفت: مردم؛ پلیس، بزرگان و معتمدین را همواره در کنار خود می‌بینند، زیرا اساس و پایه امنیت اجتماعی را پیشگیری از وقوع جرم می‌دانند و نهادینه شدن قانونمندی و امنیت محوری در سطوح مختلف اجتماعی یکی دیگر از دستاورد‌های شورای معتمد است.

سرهنگ نوری با بیان اینکه هدف پلیس جلب رضایت مردم است، گفت: انشاء الله با تشکیل جلسات مدون با مردم و معتمدین در بخش‌ها و محله‌ها در دستور کار انتظامی شهرستان می‌باشد.

در پایان جلسه معتمدان و بزرگان به بحث و تبادل نظر با فرمانده انتظامی شهرستان پرداختند و از فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان به جهت امنیت پایدار در شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار