مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز سیستان وبلوچستان:

از اولویت‌های مهم مجمع استانی بهره گیری از ظرفیت‌های محلی و بومی در توسعه فضا‌ها خواهد بود

جهانتیغی در جلسه جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: در کنار ظرفیت‌های کشوری خیرین، بهره گیری از بستر بومی و محلی و پای کار آمدن مردم منطقه بسیار مهم است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان ضمن تکریم و ستایش همه تلاش‌ها و زحمات و نیات خیرخواهانه به برای خدمت دانش آموزان این سرزمین اظهار داشت: از جمله ظرفیت‌های پاسخگو به نیاز مورد نظر در حوزه تربیت دانش آموزان مهارت محور، تاسیس کارگاه‌های مهارتی همجوار با مدارس شبانه روزی است.

وی گفت: آنچه که قبل از احداث مراکز مهارتی و هنرستانی مهم و مورد نیاز است تامین نیروی انسانی ماهر و توانمند و قوی در این حوزه است که باید در این خصوص با تشکیل کارگروه‌های تخصصی چاره جویی نمود تا بتوان به اهداف پیش بینی شده نزدیک‌تر شد.
محمد جهانتیغی ادامه داد: بخش اعظم توسعه فضا‌ها در سیستان و بلوچستان مدیون خیرین و مجموعه‌ای خیریه غیر بومی (کشوری) است، اما می‌طلبد در این راستا و با عزمی هرچه بیشتر از برای بهره‌مندی از ظرفیت افراد بومی و محلی نیز با جدیت پیگیری کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان گفت: براساس بررسی‌های به عمل آمده معمولاً مدارس کوچک یک یا دو کلاسه مشکلات و تبعات عدیده‌ای را پس از احداث و بهره‌برداری در پی دارند که از آن جمله هزینه بری آن است که در این خصوص نیز باید در ادامه کار تدبیر ویژه‌ای صورت پذیرد.

جهانتیغی گفت: اگر به دنبال جذب بازماندگان از تحصیل و جذب حداکثری دانش‌آموزان هستیم باید بتوانیم همه شاخص‌ها را به طور موازی پیش برده و لحاظ نماییم و با جزئیات کامل در این خصوص ورود پیدا کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار