ارسال ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی «اذان منتظران» در همدان

دبیر جشنواره سراسری اذان منتظران گفت: تاکنون ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری اذان منتظران ارسال شده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام حسنی حلم، دبیر جشنواره سراسری اذان منتظران در سومین نشست تمهید مقدمات برگزاری جشنواره سراسری اذان منتظران اظهار داشت: توسعه و ترویج فرهنگ نورانی اذان در قالب‌های فرهنگی و هنری، شناسایی، معرفی و حمایت از هنر متعهدانه و هنرمندان متعهد در زمینه تولید آثار مرتبط با اذان و تجلیل از فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ اذان از اهداف این جشنواره است.

او بیان کرد: از ظرفیت‌های اداره ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، صدا و سیما، مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه ها، مجموعه فرهنگی خاتم الاوصیا در کشور و دستگاه‌های اجرایی استان همدان برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این جشنواره استفاده شود.

دبیر جشنواره سراسری اذان منتظران اظهار داشت: کمیته داوری آثار به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته نظارت و ارزیابی به اداره کل اوقاف و امور خیریه محول شد.

حجت الاسلام حسنی حلم گفت: شهرداری همدان به نصب بنر و بیلبورد‌های تبلیغاتی این جشنواره در نقاط پر تردد شهر اقدام کند.

او با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره نخستین بار در سطح کشور و در استان همدان است،گفت: استان همدان به عنوان دارالمومنین ظرفیت‌های بالایی در برگزاری جشنواره اذان منتظران دارد.

دبیر جشنواره سراسری اذان منتظران با بیان اینکه علاقمندان تا ۲۰ بهمن می‌توانند آثار خود را در سه محور علمی، ادبی و هنری ارسال کنند.گفت: اذان تنها اعلام خبر نیست بلکه چکیده محتوای نماز و یک الگو و نماد معنادار است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.