در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ممنوع شد؛

نقل و انتقال زمین بدون اخذ پایان کار ساختمانی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: نقل و انتقال زمین بدون اخذ پایان کار ساختمانی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ممنوع است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی مشهد (کلات) گفت: طبق مصوبه امسال هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، به منظور جلوگیری از دلالی زمین هر گونه نقل و انتقال آن بدون اخذ پایان کار ساختمانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ممنوع است.

او گفت: قرارداد مربوط به اراضی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در هیئت‌های داوری فسخ و خلع ید می‌شوند و اقدامات به موقع و قاطع با هر گونه تخلف احتمالی انجام می‌گیرد.


بیشتر بخوانید



مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در صورتی که عملیات اجرایی در زمین‌های واگذار شده به متقاضیان فاقد پیشرفت فیزیکی بوده و اقدامی بر روی آن‌ها انجام نگرفته باشد؛ به طور قطع شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی قرارداد را با متقاضی فسخ می‌کند.

بهرامی زاده گفت: همچنین تغییر نام طرح‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به غیر، بدون داشتن پیشرفت اجرایی مناسب و دریافت پایان کار ساختمانی ممنوع است و فقط در صورت دریافت پایان کار ساختمانی، تغییر نام طرح صنعتی برای فرد جدید در شرکت شهرک‌های صنعتی طبق شیوه نامه میسر خواهد بود.

او گفت: یکی از عوامل بروز دلالی در اراضی، وجود تفاوت قیمت بین زمین‌های در حال واگذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با اراضی مشابه در منطقه است، شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با تشدید نظارت و اعمال جدی مهلت برای عملیاتی کردن طرح‌های صنعتی از بروز هرگونه دلالی در این بخش جلوگیری می‌کند.

 

انتهای پیام//ف.ح.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
اخذ پایان کار از سازمان نظام مهندسی ساختمان