ثبت رکورد جدید در نورد سرد شرکت فولاد مبارکه

مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه گفت: تولید خط تاندم‌میل پنج ‌قفسه‌ای ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه نخستین بار در ماه گذشته از مرز تولید نامی عبور کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  بهزاد بهادرانی مدیر محصولات سرد شرکت فولاد مبارکه با اشاره به دستیابی به رکورد جدید تولید در ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه گفت: خط تاندم میل پنج قفسه‌ای نورد سرد در سال ۱۳۸۴ ریومپ شد و این خط از حالت غیرپیوسته به پیوسته تغییر یافت و امسال برای نخستین بار از تولید اسمی خود عبور کرد.

مدیر محصولات سرد شرکت فولاد مبارکه با اعلام ثبت رکورد ماهانه ۱۳۱ هزار و ۱۳۱ تن گفت: خط تاندم مداوم در ناحیه نورد سرد شرکت تنها خط نورد پنج قفسه‌ای تولید ورق سرد کشور به‌منظور پاسخگویی به نیاز صنایع پایین‌دست، به‌خصوص صنایع خودروسازی و لوازم‌خانگی ورق‌های گالوانیزه و رنگی و ورق‌های سرد مورد مصرف در کشور است.

محسن استکی با اشاره به استراتژیک بودن محصولات تولیدی این خط گفت: رکورد قبلی این خط مرداد ۱۳۹۹، تولید ۱۲۷ هزار و ۵۰۰ تن بود که امید است با حمایت مدیران مربوطه و تلاش و همدلی کارکنان صادق و شایسته مجموعه نورد سرد شاهد توفیقات روزافزون و رسیدن به رکورد‌های تولید کمی و کیفی بیشتری باشیم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.