حمایت از تولید محصولات فناورانه و دانش بنیان در زرند

فرمانداری زرند ازتولید محصولات دانش بنیان وفناورانه حمایت می کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با هماهنگی، مساعدت و حمایت فرمانداری زرند، زمینه همکاری مرکز نوآوری شرکت مس سرچشمه رفسنجان با شرکت دانش بنیان هامان صنعت شهرستان زرند در راستای معرفی و حمایت از ایده ها، اختراعات و طرح‌های خلاقانه نخبگان و جوانان زرندی خصوصا در حوزه صنایع و معادن و صنایع پایین دستی و جنبی فولادسازی، فراهم شد.

  مدیر مرکز نوآوری شرکت مس سرچشمه رفسنجان به اتفاق  مدیرعامل شرکت دانش بنیان هامان صنعت شهرستان با حضور در محل فرمانداری با علی صادق زاده فرماندار زرند دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار زرند با اشاره به حجم وسیع سرمایه گذاری اخیر در بخش صنعت و معدن شهرستان و همچنین وجود بیش از ۶ هزار نیرو جوان بومی زرندی فعال در صنایع و معادن، گفت: بزرگترین و مهمترین سرمایه شهرستان زرند جوانان برومند و خلاق میباشد و معتقدیم در آبادانی آینده و توسعه روز افزون شهرستان نقش مهمی را ایفا میکنند.

او  با بیان اینکه ظرفیت‌های بالقوه و بزرگ معدنی، صنعتی، کشاورزی و نیروی انسانی در شهرستان وجود دارد، افزود: امیدواریم امروز با این تفاهم نامه و همکاری تنگاتنگ مرکز نوآوری شرکت صنعتی مس سرچشمه رفسنجان با شرکت‌های دانش بنیان شهرستان، زمینه اشتغال فراگیر بیش از پیش با حمایت جدی از طرح‌ها و ایده‌های جوانان خلاق و نخبگان زرندی فراهم شود.

 صادق زاده همچنین با بیان اینکه شهرستان زرند زیر ساخت‌های اولیه و توانایی لازم را جهت توسعه طرح‌های اقتصادی دانش بنیان را خصوصا در حوزه صنایع و معادن را داراست، تصریح کرد: با توجه به تکمیل چرخه تولید شمش فولاد در زرند، تولید محصولات فناورانه و دانش بنیان در حوزه صنایع و معادن، باید در بحث صنایع پایین دستی و جنبی فولادسازی متمرکز شود.

او در پایان جهت هماهنگی، مساعدت و حمایت فرمانداری زرند در زمینه همکاری مرکز نوآوری شرکت مس سرچشمه رفسنجان با شرکت دانش بنیان هامان صنعت زرند در راستای معرفی و حمایت از ایده ها، اختراعات و طرح‌های خلاقانه نخبگان و جوانان زرندی خصوصا در حوزه صنایع و معادن و سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی و جنبی فولادسازی، اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: دانش بنیان ، توانایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.